Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Christian
Skrevet

Mann 28 år her. Har data ei jente i 5 måneder nå. For to måneder siden slettet hun profilen på nettstedet der vi møttes, for min del, da jeg reagerte på at hun stod som "singel" der ennå. For 1 måned siden oppdaget jeg at hun hadde en profil på et tilsvarende nettsted (type dating-side) og at hun stod registrert som singel (Ja, jeg snoket, men basert på at hun ikke ville møte meg en viss helg, fikk jeg en følelse av at hun ville møte noen andre). Profilen var oppdatert bare en uke før jeg oppdaget dette.

Vi er venner på facebook, men hun har ingen informasjon eller bilder av seg selv der. Wall'en er lukket.

Jeg kan allikevel se på min "Nyheter" når hun legger til nye venner. Betyr dette at hun også har en wall, men at den er skjult for meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mann 28 år her. Har data ei jente i 5 måneder nå. For to måneder siden slettet hun profilen på nettstedet der vi møttes, for min del, da jeg reagerte på at hun stod som "singel" der ennå. For 1 måned siden oppdaget jeg at hun hadde en profil på et tilsvarende nettsted (type dating-side) og at hun stod registrert som singel (Ja, jeg snoket, men basert på at hun ikke ville møte meg en viss helg, fikk jeg en følelse av at hun ville møte noen andre). Profilen var oppdatert bare en uke før jeg oppdaget dette.

Vi er venner på facebook, men hun har ingen informasjon eller bilder av seg selv der. Wall'en er lukket.

Jeg kan allikevel se på min "Nyheter" når hun legger til nye venner. Betyr dette at hun også har en wall, men at den er skjult for meg?

Alle har wall på facebook,men visste ikke at man kunne skjule det for noen venner??

Hun virker ikke ælig nei det er noe hun skjuler for deg,det er det ingen tvil om.

Gjest navnelapp
Skrevet

Soleklart. Ho vil halde alle sjansar åpne, og spele ball med fleire samtidig. Fem månader? Du blir lurt.

Gjest Awsome
Skrevet

Eg vil tru ho har begrensa hva du kan se. Såkalt "limited profile". Mao, gjort så du ikkje kan se info ho har lagt ut om seg sjøl, veggen hennes, bilder og evt status. Kan du se noe som helst på profilen hennes?

Som AB sier, alle har vegg, men man kan velge i personverninnstillingene at (enkelte) folk ikkje kan se eller skrive på den.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alle kan skjule wallen sin på facebook, slik at det er bare en selv som ser den. Dette hørtes litt merkelig ut da, jeg ville ha hørt med henne om hva hun virkelig vil fram over.

Gjest lolita___
Skrevet

Er du i forhold med henne?For meg så virker det som om hun lurer deg og det sikkelig.Er singel på dateingsider og på fb så skjuler hun ting fra deg.Løp og det fort du må jo skjønne selv at hun har andre på gang når hun holder på slik?

Gjest christian - tråd
Skrevet

Hun er en veldig privat person til vanlig. Snakker bare med bestevenninnen sin om seg selv, tror jeg. Hun opprettet profil på facebook da vi skrev sammen på dette nett-date-stedet og jeg spurte om hun hadde profil der. Hun sa nei, og opprettet slik at hun kunne se min profil.

At jeg ikke kan se noe som helst på profilen hennes (kun venneliste og et profilbilde son viser hytten hennes og "grunnleggende informasjon: Kvinne") - betyr det at hun har sperret min profil for innsyn? Hvis man har sperret noen for å få innsyn, og andre ikke, kan de som er sperra se at det er en wall der, uten at vi ser aktiviteten? Det slo meg at på andre venner som har begrenset profil kan jeg i det minste se det på wallen når de har lagt til venner. Ingen har så lite informasjon som daten min...

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg har eit par vennar som har så begrensa profil som ho du beskriv. Eg kan ikkje sjå om dei legg til personar eller om andre skriv på veggen deira. Den eine var eg innom no, han har tydelegvis opna opp, for no kom eg inn, men har ikkje kome inn tidlegare. Viss du trur dette skuldast at ho er ein veldig privat person, så kan du vel berre spørje henne? Etter fem månader brukar det vere tid for å avklare ein del ting uansett. Viss ikkje kastar du berre bort tid som du kunne brukt på andre damer som faktisk vil ha deg.

Gjest christian - trrå
Skrevet

Eg har eit par vennar som har så begrensa profil som ho du beskriv. Eg kan ikkje sjå om dei legg til personar eller om andre skriv på veggen deira. Den eine var eg innom no, han har tydelegvis opna opp, for no kom eg inn, men har ikkje kome inn tidlegare. Viss du trur dette skuldast at ho er ein veldig privat person, så kan du vel berre spørje henne? Etter fem månader brukar det vere tid for å avklare ein del ting uansett. Viss ikkje kastar du berre bort tid som du kunne brukt på andre damer som faktisk vil ha deg.

- kan du se venneilsta deres?

- hvis du kan se vennelista, får du det opp din dine nyheter når de legger til venner?

jeg tror det skyldes at hun er en veldig privat person, ja. Jeg får i alle fall svært lite svar når jeg spør om ting og tang... uansett hva, igrunn.

Gjest padawan
Skrevet

som nevnt så er det ikke noe problem å sette begrensninger på hva hvem kan se på Facebook-profilen din. ut ifra det du forteller hadde jegvært veldig skeptisk.

Gjest navnelapp
Skrevet

No gjekk eg litt nøyare inn og såg på det, ho eine som det gjaldt har tydelegvis ditcha meg, finn henne ikkje att. Han andre har som sagt opna, eg ser vennane hans og når han får nye vennar. Men dei dukkar ikkje opp i feeden min. Eg ser ikkje statusoppdateringane hans, og eg kan ikkje skrive på veggen hans.

Gjest Christian trådst
Skrevet

No gjekk eg litt nøyare inn og såg på det, ho eine som det gjaldt har tydelegvis ditcha meg, finn henne ikkje att. Han andre har som sagt opna, eg ser vennane hans og når han får nye vennar. Men dei dukkar ikkje opp i feeden min. Eg ser ikkje statusoppdateringane hans, og eg kan ikkje skrive på veggen hans.

takk for svarene dine!

må spørre for å få helt klarhet i det: du kan se når han får nye venner, men de dukker opp i feeden (nyheter?), skriver du, betyr det at du ser at vennelisten øker fra f.eks 453 til 454?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

takk for svarene dine!

må spørre for å få helt klarhet i det: du kan se når han får nye venner, men de dukker opp i feeden (nyheter?), skriver du, betyr det at du ser at vennelisten øker fra f.eks 453 til 454?

HALLLLLLLOOOO I LUKEN

Du må være rimelig naiv som styrer så mye med fb når du har tusen andre bevis.Hun er aktiv på dateingsider og er singel der.Ringer det ingen bjelle.

Gjest navnelapp
Skrevet

Kjære deg, desse innstillingane er jo spesifisert av han, det finst uendeleg med variasjonar i korleis ein tillet folk tilgang til sine fb-opplysningar. Eg fekk ei melding frå ein annan i dag der han gjorde meg merksam på at telefonnummeret mitt syns på fb-profilen. (Den er lukka for andre enn vennar.) Mitt svar var at når det står på 1881.no, kvifor skal eg då skjule det for mine vennar på fb? Folk er rare.

Men konklusjonen er: Du må snakke med henne. Spør henne om ho vil ha eit fast forhold til deg eller ikkje. Ho kan vere så privat ho vil, du vil vel ha henne som kjæreste?

Skrevet

At du ikke kan se wallen hennes trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Det er ikke sikkert at NOEN som helst kan se den. At du kan se når hun legger til nye venner har ingenting med om hun har wall eller ikke å gjøre.

Hvis du ønsker å vite om andre kan se mer enn du kan, så allier deg med en venn, og spør om du kan se på profilen hennes via hans facebook-innlogging.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis man legger til en på vennelisten på restricted/limited profile, da er det en grunn til det; nettopp å skjule info/bilder. Ta en kikk innpå privacy innstillingene så skal du se hvor mye du kan kontrollere at folk på vennelisten kan se/ikke se. Man kan gjøre at spesifikt EN person ikke har tilgang til enkelte bilder/info etc mens resten av vennelisten kan se.

Og at hun registrerer seg på datingnettsider uten at hun har nevnt noe for deg betyr TO ting;

1. Hun viser interesse for deg samtidig som hun er på utkikk etter andre (og bedre) mannfolk, og ønsker ha et privatliv som er skjult for deg.

2. Hun har ingen interesse for deg og ønsker ikke at du skal ha tilgang til hennes privatliv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...