Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

På de forskjellige hudpleieproduktene står det hvor mange måneder et produkt holder seg etter åpning. Hva skjer egentlig etter det har gått så mange måneder? Slutter det å virke som det skal? Tenker da spesielt på renseprodukter og kremer.

Endret av venus_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ihvertfall at kvaliteten svekkes etter en viss tid, på lik linje med andre ting som har holdbarhetsdato. Merker f.eks at øyekremen min må byttes ut nå, er snart gått 6 mnd som er holdbarhetstiden til produktet, og kremen begynner å bli mer flytende enn den skal være.

Skrevet

Jeg tenker på hudproduktene litt som med mat jeg. Sånt som er uåpnet holder sikkert litt lenger. Spesielt hvis jeg har oppbevart det i kjøleskapet (kjøper gjerne ting på tax-free som jeg ikke har bruk for med en gang, det havner i kjøleskapet). Sånt som er åpnet vil ha vært utsatt for bakterier som kanskje kan formere seg, fettet i kremen vil bli utsatt for luft og dermed begynne harskningsprosess... Mulig jeg er fullstendig på jordet her altså. :sjenert: Men det er nå sånn jeg gjør det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er vel helst vannet i produktet sin feil at det blir raskere dårlig. Olje holder evig lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...