Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Har endelig møtt en hyggelig fyr, og har datet noen uker. Han sier han liker meg, og liker oss sammen, men det er så lite "sparks", liksom. Dette har jo selvsagt gjort at jeg begynner å analysere... Han har ferie nå og ikke noen planer, og plutselig får jeg vite at han har reist til en annen kant av landet for å besøke slekt. Helt OK det, men en melding om at han drar, og når han er tilbake, er det for mye å forvente? Er det jeg som krever for mye når jeg ønsker litt informasjon? Er jo helt umulig å planlegge noe fremover, legger planer med venninner men ønsker jo å se ham også før jeg reiser på ferie. Vil ikke mase heller, så prøver å ikke tenke på ham. Prøver... Går heller dårlig... Er det et forsøk på å dumpe meg, men han har ikke hjerte til ikke å svare på meldingene mine...? Skal prøve å ikke sende flere! Hører jeg ikke noe på et par dager, er jeg dumpet...?
Gjest navnelapp Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Ja, du er nok det, dessverre. Å ikkje svare på meldingar er eit tydeleg advarselssignal.
Gjest padawan Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 jeg vet ikke hvor lenge siden det er siden du sendte han melding men det kan hende han er på et sted med dårlig dekkning. når det er sagt vil jeg likevel anbefale deg å avvente litt slik du selv sier og se det ann litt.
Bex Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Virker jo som han svarer på meldinger han får, men ikke tar inititiv til å sende selv?? Nå vet jeg bare hvordan mennene i min familie er (da de er de eneste mennene jeg tekster...) men de sender ikke melding for å sende, som jeg gjør. De svarer om de har fått et spørsmål, og sender om de lurer på noe. Kan det være en guttegreie? Prøver å holde motet oppe for TS
Steinar40 Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Er det et forsøk på å dumpe meg, men han har ikke hjerte til ikke å svare på meldingene mine...? Skal prøve å ikke sende flere! Hører jeg ikke noe på et par dager, er jeg dumpet...? Får du/dere ikke kommunikasjonen til å fungere, så er det bare å kaste inn håndkleet så fort som overhode mulig.
MissStiles Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Jeg ville i hvert fall ventet med å sende melding til han. For å se om du hører noe ifra han. Dårlig gjort å ikke si fra om at han reiser bort men kanskje det er for tidlig for han.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 TS her. Ja, han svarer med en gang jeg sender en melding, men hadde jo for en gangs skyld vært hyggelig med litt initiativ fra ham også. Han er en bra fyr så har ikke lyst å slippe ham helt ennå, men er fortvilende å ikke vite noe. Men får kanskje vurdere det... Skal prøve å ikke tenke på han, men er ikke så lett. Å, hvorfor skal det være så vanskelig!!
Gjest Nanette Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Vente litt og se. Ikke send melding på en dag eller to og se om han lar høre fra seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå