Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har booket meg inn for en makeup-leksjon på Makeup Store, og siden jeg kan velge ut produkter for 500 kr på kjøpet, trenger jeg tips om hva jeg skal velge. Hvordan er øyenskyggene? Lip sealeren? Hva med rouge? Har siklet på Desire fra Nars lenge, har de noe tilsvarende på Makeup Store? Har sett på nettsiden, men det mangler bilder av mange produkter, og fargene på nettsider som dette samsvarer ofte ikke med hvordan produktene ser ut i virkeligheten.

Jeg trenger ikke foundation, concealer, pudder, primer av noe slag, eyeliner eller leppestift/gloss, men konturleggings-kost kunne jeg hatt bruk for, og jeg leter fortsatt etter den perfekte eyeliner-kosten, og den fra Makeup Store har fått skryt her inne. Kunne også tenkt meg øyenskygger i knallfarger som gult, orange etc.

Har også veldig lyst på den rosa pudderbørsten deres, jeg har allerede en ekstremt bra pudderbørste, og trenger ikke en til, men den er så fiiiin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er avhengig av rouge, mineralpudder, øyenskygger, neglelakker og koster fra Makeup Store. Jeg liker spesielt godt at øyenskyggene og neglelakkene er fulle av pigmenter, så de blir faktisk den fargen på også. Og så liker jeg så utrolig godt at de har farger som passer oss blekansikter også :)

Du kommer nok fra timen med en ganske lang ønskeliste, jeg fikk en sånn time i gave og brukte nesten 1500 utenom på øyenskygger og rouge...

Skrevet

Øyenskyggene er knallbra, og jeg er også fan av den rosa pudderkosten:-)

Skrevet

Jeg er avhengig av rouge, mineralpudder, øyenskygger, neglelakker og koster fra Makeup Store. Jeg liker spesielt godt at øyenskyggene og neglelakkene er fulle av pigmenter, så de blir faktisk den fargen på også. Og så liker jeg så utrolig godt at de har farger som passer oss blekansikter også :)

Du kommer nok fra timen med en ganske lang ønskeliste, jeg fikk en sånn time i gave og brukte nesten 1500 utenom på øyenskygger og rouge...

Har hørt at kostene fra Makeup Store er veldig gode, men jeg har så sinnsvakt mange koster fra før- alle tenkelige typer koster, og gjerne to av hver, at jeg ikke greier å forsvare innkjøp av noe utover eyeliner-kosten- og jeg kunne kanskje trengt en skrå kost for konturlegging- konturlegging er jo en av tingene jeg vil at de skal lære meg på "kurset". Men Sephoras rosa konturbørste er så innmari fristende...og det står på nettisdene til Makeup Store at den pene rosa pudderbørsten er for stor til å bruke til rouge og slikt. Jeg vet ikke hva det er med koster med rosa bust, de er bare så vanvittig tiltrekkende. :rødme: Skulle ønske alle kostene mine var rosa, de dumme kvalitetskostene mine fra MAC og Japonesque i nøytrale farger er så kjedelige! :fnise:

Sitter øyenskyggene og blushene godt? Har du noen rouge-nyanser å anbefale for et annet blekansikt?

Øyenskyggene er knallbra, og jeg er også fan av den rosa pudderkosten:-)

Skrevet

Jeg er blekansikt uten antydninger til rødt i ansiktet (:sur:), og jeg liker Seashell (naturlig dus rosa) og Glam Rosa (ikke akkurat naturlig; knallrosa med glitter). Jeg har nøytral/varm hudtone, og takler best kalde rougefarger.

Ellers er øyeskyggene knallbra, og penselen som heter 106 er superduper, men det trenger du jo ikke. Eyelinerpenselen #102 er bedre enn MAC 210. :nigo: Og hold deg unna rougekosten (#340) hvis du ikke samtidig vil ha peeling på ansiktet. :eeeh:

Lipglossene og stiftene er uttørkende som juling.

Skrevet

Jeg har en grønn pudderkost fra Make up Store (361) . Synes den er elendig :(

Gjest Heidila
Skrevet

elsker øyeskyggene !

Duo kosten deres er den beste jeg har prøvd.Bedre enn signa sin. Nr 366 :)

De har masse fine blusher også ! lust,peach,posh,passion f.eks ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...