Gjest Donna Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Jeg får mer og mer sansen til musikken til Kent- selv om jeg synes det er vanskelig å forstå hva de synger *ler*- må likom lete frem tekstene på nettet og lese gjennom de. Og selv da er det ikke alltid lett.....og man kan iallefall ikke gjette innholdet ut av tittelen på sangene *ler* Men - jeg har iallefall oppdaget mange skikkelig fine tekster som passer sååååå godt noen ganger - bla : Utan Dina Andetag og Kräm (så nära får ingen gå) ....... Hva synes dere om Kent?
Brudulja Skrevet 28. september 2003 #2 Skrevet 28. september 2003 Liker Kent veldig godt jeg også :D Riktignok ikke dem jeg hører mest på, men har et par plater i alle fall.
Gjest lekebøll Skrevet 28. september 2003 #4 Skrevet 28. september 2003 Jeg er veldig glad i musikken til Kent. :D
Julie Skrevet 28. september 2003 #5 Skrevet 28. september 2003 Kent er en kløpper på tekster. Kjenner meg igjen i mange av de. I tillegg er musikken deilig melankolsk og behagelig..
Suzy Skrevet 29. september 2003 #7 Skrevet 29. september 2003 Kjøpte meg "Vapen och ammunisjon" på lørdag... Syns Pärlor er sååååå bra!!!! Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå