Gå til innhold

Ny her jeg da

Julianna

Anbefalte innlegg

Hei på dere alle sammen. Vet ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegget, men siden dette er generell debatt så legger jeg det her!Ja, da har jeg endelig fått registrert meg her da. Har jo vært innom og titta på disse sidene nesten hver dag det siste året, så det var vel på tide.Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget,men dere virker ivertfall som noen kjempe jenter alle sammen her inne.Kommer sikkert til og trives kjempe godt her.vinke.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Velkommen skal du være !! Alltid kjekt med nye "fjes" her inne icon_biggrin.gif

Håper du vil trives her inne sammen med oss icon_biggrin.gif

Klem fra PLudre icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Julianna!

Håper du vil trives her på Kvinneguiden. De fleste av oss kommer seg aldri herfra, så det er et godt sted å være.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ble litt glad når jeg så dette innlegget. Har ikke vært med så lenge jeg heller, så jeg føler meg ganske ny i gamet.

Men jeg må jo si at jeg synes det er veldig moro og titte innom her.

Får vel si velkommen allikevel

Vi snakkes sikkert senere.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var koselig med så mange velkomst hilsener, tusen takk alle sammen. Så du er ny i gamet du også Lotta?! Syns det er litt skummelt jeg da...HiHi, men det er vel bare fordi det er nytt for meg. Mange koselige jenter her ivertfall, trives allerede jeg.

Klems fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer garantert til å stortrives her hos oss.Vi er så blide og greie alle mann så icon_smile.gif

Velkommen skal du være icon_smile.gif

Hilsen 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...