Julianna Skrevet 1. mai 2002 #1 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei på dere alle sammen. Vet ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegget, men siden dette er generell debatt så legger jeg det her!Ja, da har jeg endelig fått registrert meg her da. Har jo vært innom og titta på disse sidene nesten hver dag det siste året, så det var vel på tide.Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget,men dere virker ivertfall som noen kjempe jenter alle sammen her inne.Kommer sikkert til og trives kjempe godt her. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 1. mai 2002 #2 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei Velkommen skal du være !! Alltid kjekt med nye "fjes" her inne Håper du vil trives her inne sammen med oss Klem fra PLudre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 1. mai 2002 #3 Del Skrevet 1. mai 2002 Velkommen skal du også være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. mai 2002 #4 Del Skrevet 2. mai 2002 Velkommen, Julianna! Håper du vil trives her på Kvinneguiden. De fleste av oss kommer seg aldri herfra, så det er et godt sted å være.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 2. mai 2002 #5 Del Skrevet 2. mai 2002 Velkommen Ja det er virkelig trivelig å være her! Klem fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotta Skrevet 2. mai 2002 #6 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei! Ble litt glad når jeg så dette innlegget. Har ikke vært med så lenge jeg heller, så jeg føler meg ganske ny i gamet. Men jeg må jo si at jeg synes det er veldig moro og titte innom her. Får vel si velkommen allikevel Vi snakkes sikkert senere.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lana Skrevet 2. mai 2002 #7 Del Skrevet 2. mai 2002 Velkommen hit, håper du vil trives Bare å spørre hvis det er noe du lurer på 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julianna Skrevet 2. mai 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 2. mai 2002 Det var koselig med så mange velkomst hilsener, tusen takk alle sammen. Så du er ny i gamet du også Lotta?! Syns det er litt skummelt jeg da...HiHi, men det er vel bare fordi det er nytt for meg. Mange koselige jenter her ivertfall, trives allerede jeg. Klems fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 2. mai 2002 #9 Del Skrevet 2. mai 2002 Du kommer garantert til å stortrives her hos oss.Vi er så blide og greie alle mann så Velkommen skal du være Hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 2. mai 2002 #10 Del Skrevet 2. mai 2002 *velkommen klem fra meg* Håper du vil trives hær inne med oss 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå