Gå til innhold

svarte klær på byen..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har en fin svart topp og svart stram bukse som jeg hadde tenkt å ha på meg på fest/byen. Har masse smykker til (sølv).. Blir svart for mørkt å gå med på sommeren? er det liksom kun "lyse" farger man skal bruke nå?

håper på litt hjelp fra en som ikke er så flink på mote!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Om kvelden, på byen, er det helt ok å gå i svart.

Gjest lolita___
Skrevet (endret)

Hvis du er blond og brun i huden kan det være kjmpe pent og klasisk:)Missforstå ikke brunetter kler også sort,men synest det er ekstra pent på blonde jenter.Husk da å ha smykker og noen stilige sko:)

Endret av lolita___
Skrevet

Selvfølgelig kan du det :) Er jo ekstra stilig hvis du har noen fargerike sko til. Svart er aldri galt, og hvertfall ikke på kveldstid til fest.

Spiller vel ingen trille hvilken hår- eller hudfarge man har heller.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig kan du det :) Er jo ekstra stilig hvis du har noen fargerike sko til. Svart er aldri galt, og hvertfall ikke på kveldstid til fest.

men hva med støvletter (overknees) på byen nå på sommeren. bor i nord, og her renger det.. så ikke mye sommer.

men burde man kjøre pumps?

Skrevet

Det viktigste er at du er komfortabel :) Er ikke noe særlig til sommervær i nord nei, så du kan nok trygt bruke støvletter. Har da sett nok av folk her nede i sør som har brukt overknees på dagen når det er nesten 20 grader i skyggen hehe.

Siden det er så dårlig vær, så ville jeg ihvertfall gått for noen sko som dekker litt. Ikke tenk så mye på hva andre tror, det er jo du som skal føle deg vel :)

Gjest Dainty
Skrevet

Jo, det er absolutt ikke alle som ser like bra ut i sort. De som har varm hudtone ser ofte fargeløs og dradd ut i sort, og rynker blir også fremhevet når man har sort opp mot ansiktet.

Skrevet

Svart er alltid classy. Det er mange år siden man måtte gå med lyse sommerklær og mørke vinterklær, nå er det "lov" med lyse vinterklær også.

Skrevet

Ha på dig vad du vill! "Den lilla svarta" fungerar ju alltid, och kvällstid ser jag inga som helst konstigheter med att gå klädd i svart. Dyker du däremot upp på stranden när det är 35 grader varm i helsvart mundering blir jag nog lite fundersam. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...