Ellam Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Er helt blank på dette området.. Har 3 barn som har spart selv til spillmaskin for tv. De har fra før nintendo ds med mario spill som er populært. Nå står valget mellom nintendo wii, x- box og playstation 3. Hva har dere, og er dere fornøyd. Hva koster de ulike maskinene sånn ca? På forhånd takk
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Wii har utvilsomt flest barnvennlige spill.
Tuline Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Her i huset har vi både Wii og Playstation 3, og 5-åringen til samboeren liker begge. Det finnes gode barnespill til begge konsollene, men desidert flest til nintendo Wii. Dersom det er gutter du har vil nok de forskjellige LEGO-spillene til PS3 slå godt an. Vil også anbefale Little Big Planet, som igjen er passende både for gutter og jenter (vi kjøpte dette i går, og jeg og samboeren ble sittende engasjerte og spille i flere timer i går kveld ) Av barnespill til Wii vil jeg anbefale Mario Galaxy (både en og to), og New Super Mario Bros. (dette har også blitt spilt mye av oss voksne ) Mario Kart er også en slager. Jeg tror nok barna vil bli fornøyd uansett hvilken konsoll dere bestemmer dere for. Lykke til med valget!
Ellam Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2010 (endret) Takk for svar:) Det er gutter de to yngste og jente den eldste. Veldig fint med tips til spill også Har ringt litt rundt ifht pris, og det er noe ca likedan for alle alternativene. Endret 21. juli 2010 av Ellam
Ellam Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2010 Det ble wii med to "idrettsspill" (tennis, bowling o.l)+ mario kart. Kjempepopulært hos alle tre barna:) Og voksne:) Topp med spill der man ikke sitter passivt og trykker, men må være litt aktivt med. Takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå