Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt blank på dette området..

Har 3 barn som har spart selv til spillmaskin for tv. De har fra før nintendo ds med mario spill som er populært.

Nå står valget mellom nintendo wii, x- box og playstation 3. Hva har dere, og er dere fornøyd. Hva koster de ulike maskinene sånn ca?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Wii har utvilsomt flest barnvennlige spill.

Skrevet

Her i huset har vi både Wii og Playstation 3, og 5-åringen til samboeren liker begge.

Det finnes gode barnespill til begge konsollene, men desidert flest til nintendo Wii.

Dersom det er gutter du har vil nok de forskjellige LEGO-spillene til PS3 slå godt an. Vil også anbefale Little Big Planet, som igjen er passende både for gutter og jenter (vi kjøpte dette i går, og jeg og samboeren ble sittende engasjerte og spille i flere timer i går kveld :P )

Av barnespill til Wii vil jeg anbefale Mario Galaxy (både en og to), og New Super Mario Bros. (dette har også blitt spilt mye av oss voksne ;) )

Mario Kart er også en slager.

Jeg tror nok barna vil bli fornøyd uansett hvilken konsoll dere bestemmer dere for.

Lykke til med valget!

Skrevet (endret)

Takk for svar:)

Det er gutter de to yngste og jente den eldste. Veldig fint med tips til spill også:)

Har ringt litt rundt ifht pris, og det er noe ca likedan for alle alternativene.

Endret av Ellam
  • 2 uker senere...
Skrevet

Det ble wii med to "idrettsspill" (tennis, bowling o.l)+ mario kart. Kjempepopulært hos alle tre barna:) Og voksne:) Topp med spill der man ikke sitter passivt og trykker, men må være litt aktivt med.

Takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...