Gelica Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Mannen min har nettopp bygget terrasse nå og vi er ikke sikker på om vi ønsker stående eller liggende rekkverk. Jeg har forsøkt å finne bilder med noen eksempler på liggende rekkverk, men det er jammen ikke enkelt. Noen som vet hvor jeg kan finne det?
Gjest Pucifer Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 nr.1 nr.2 nr.3 Personlig syns jeg ikke liggende rekkverk er noe fint, om ikke det kan være i metall (og evnt. glass), men da må det jo stå i stil til huset
lulle Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Rekkverk som på bilde nr. 2 har jeg sett flere plasser. Synes det er kjempefint. Et makkverk å male da...............
lulle Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Rekkverk som på bilde nr. 2 har jeg sett flere plasser. Synes det er kjempefint. Et makkverk å male da...............
Gelica Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2010 Jeg også likte rekkverket på bilde 2 veldig godt. Tusen takk for hjelpen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå