Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #21 Del Skrevet 2. oktober 2003 Joda jeg kan sikkert finne en vedselger selv. Det var ikke det som var poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #22 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg synes moderator kan slette hele diskusjonen. Jeg beklager at jeg tok det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #23 Del Skrevet 2. oktober 2003 Nå sykepleiere kan svare slikt som de gjør her Håper jeg aldri havner på sykehus..og jeg håper lokalsykehsuet blir nedlagt. Det blir det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #24 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kom plutselig på at eksen sa han hadde truffet ei som var sykepleier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #25 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du skriver i ditt første innlegg at han har gitt deg opplysninger hvor du kan få fatt i ved. Herregud hvor mange problemer har du egentlig? Du begynner å nevne lav iq og typisk bygdafolk bare pga. du ikke får medhold. Du fikk ikke det svaret du ønsket og det ble et problem for deg. Når du enda ikke klare å fikse ved, hva andre ting krever du at exs skal stille opp for deg? Kan det være det at han er dritlei? Har lest igjennom dine svar og du sier mot deg selv også. Denne tråden beg. å gå mot lavmål så jeg avslutter for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #26 Del Skrevet 2. oktober 2003 til forfatter av hovedinnlegget Hva med å flytte til nabokommunen;hvis alle i bygda er totalt håpløse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #27 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du skriver i ditt første innlegg at han har gitt deg opplysninger hvor du kan få fatt i ved. Herregud hvor mange problemer har du egentlig? Du begynner å nevne lav iq og typisk bygdafolk bare pga. du ikke får medhold. Du fikk ikke det svaret du ønsket og det ble et problem for deg. Når du enda ikke klare å fikse ved, hva andre ting krever du at exs skal stille opp for deg? Kan det være det at han er dritlei? Har lest igjennom dine svar og du sier mot deg selv også. Denne tråden beg. å gå mot lavmål så jeg avslutter for min del. Ja, han gav meg oppslyninger i sinne da jeg ikke ville stille opp for han lenger. Er det slik at alle selgere forlanger at kjøperne skal gjøre som de vil- holde de med selskap?? Skal man forholde seg annerledes til ekser? Et svar jeg ikke ønsket?? Jeg fikk et totalt usaklig svar om at jeg måtte ha kontakt med eksen siden han var far til mitt barn. Og at det da var min skyld alt. Jeg står for det jeg har sagt om IQ. Jeg har aldri bedt min eks om noen ting. Selv ikke engang å kjøpe ved. Jeg har fått kjøpt av han før, men ejg forlanger det ikke. Det var han som brakte det på bane da han ble sur, i tilfelle jeg skulle ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #28 Del Skrevet 2. oktober 2003 Takk for terapitimen!! Nå sparte jeg mye gryn og laaang reisevei..... Kan gjerne holde på litt til om noen orker??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. oktober 2003 #29 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hva er egentlig problemet her??? At du ikke får kjøpt ved fra han???? Om han er sint på deg for ett eller annet, og har sagt, enten det var i sinne eller ikke, at du ikke får kjøpe ved så får du forholde deg til det da. At du ikke har noen rundt deg og han har, skal han føle seg skyldig for det??? Ikke kom å tro at du får sympati av andre, når du tydeligvis er så ubeskrivelig respektløs selv.. Hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg gitt en lang F i eksen, å gjort hva jeg kunne for å få tak i min egen ved. Herregud, jeg blir helt sjokka over enkelte av innleggene dine. Ingen har påstått at det er DIN skyld alt, men du fremstiller deg selv som en sutrete person som klager over en liten filleting. I dag kan man faktisk få kjøpt ved på enkelte bensinstasjoner.. Du skriver som om dette er verdens undergang, og forventer tydeligvis at alle skal si seg enig med deg, å sutrer over at alle ikke ser omfanget av problemet ditt.. Å sorry, det gjør IKKE jeg. Det er VED det er snakk om. Mistrives du så innmari hvor du nå bor, så FLYTT. Skaff deg en omgangskrets, møt opp ved barnehagen til ungen din, eller ta kontakt med andre mødre med små barn. Kanskje de kan hjelpe deg. Men ærlig talt, ett så lite problem er da vitterlig ikke noe å ta sånn på vei for. Skaff deg ei øks, å gå ut å hogg. Du bor da på bygda, som du selv sier... Nå sykepleiere kan svare slikt som de gjør her Håper jeg aldri havner på sykehus..og jeg håper lokalsykehsuet blir nedlagt. Det blir det nok. Eh.... Du håper lokalsykehuset blir nedlagt???? :klø: Fordi noen som er sykepleier, muligens meg du sikter til, ikke er enig med deg?????? Ikke den skarpeste kniven i skuffa du, når du kan tillate deg å komme med en SÅ INNI HAMPENS FLÅSETE KOMMENTAR... Skjerp deg! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 2. oktober 2003 #30 Del Skrevet 2. oktober 2003 Unnskyld meg, men nå syns jeg denne diskusjonen begynner å bli for dum! :o Til gjest som startet tråden; hvor patetisk går det an å bli??? Flytt ett annet sted da vel, om eksen er så håpløs, og du er så hjelpesløs! Jeeeez, det er da flere enn deg her i verden som er alene med barn, og vi fikser faktisk det meste selv! Jobb litt med selvtillitten din, så går det nok bedre for dere alle! *hjertesukk fra Dina som er drittlei klagende og sytende alenemødre, selv om hun er alene med barn selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #31 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva er egentlig problemet her??? At du ikke får kjøpt ved fra han???? Om han er sint på deg for ett eller annet, og har sagt, enten det var i sinne eller ikke, at du ikke får kjøpe ved så får du forholde deg til det da. At du ikke har noen rundt deg og han har, skal han føle seg skyldig for det??? Ikke kom å tro at du får sympati av andre, når du tydeligvis er så ubeskrivelig respektløs selv.. Hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg gitt en lang F i eksen, å gjort hva jeg kunne for å få tak i min egen ved. Herregud, jeg blir helt sjokka over enkelte av innleggene dine. Ingen har påstått at det er DIN skyld alt, men du fremstiller deg selv som en sutrete person som klager over en liten filleting. I dag kan man faktisk få kjøpt ved på enkelte bensinstasjoner.. Du skriver som om dette er verdens undergang, og forventer tydeligvis at alle skal si seg enig med deg, å sutrer over at alle ikke ser omfanget av problemet ditt.. Å sorry, det gjør IKKE jeg. Det er VED det er snakk om. Mistrives du så innmari hvor du nå bor, så FLYTT. Skaff deg en omgangskrets, møt opp ved barnehagen til ungen din, eller ta kontakt med andre mødre med små barn. Kanskje de kan hjelpe deg. Men ærlig talt, ett så lite problem er da vitterlig ikke noe å ta sånn på vei for. Skaff deg ei øks, å gå ut å hogg. Du bor da på bygda, som du selv sier... Eh.... Du håper lokalsykehuset blir nedlagt???? :klø: Fordi noen som er sykepleier, muligens meg du sikter til, ikke er enig med deg?????? Ikke den skarpeste kniven i skuffa du, når du kan tillate deg å komme med en SÅ INNI HAMPENS FLÅSETE KOMMENTAR... Skjerp deg! :evil: Jeg står ved det jeg har sagt; om du er sykepleier så håper jeg at ejg aldri må bli nødt til å få hjelp fra deg. Nå har ejg da også ligget på lokalsykehuset her og de var ganske lik deg... Har jeg forlangt at folk her skal komme med sympati???? NEI! Men de går an å svare skikkelig for det..ikke komme med uttrykk om heregud, ubeskrivelig....for et jævla menneske jeg er osv. Skjønner at du føler deg kraftig forulempet og tar igjen så godt du kan, og antakeli g på den eneste måten du kan. Ved å slenge dritt og få motparten ned i søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 #32 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg ble så lei meg at jeg nesten hentet hagla... ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #33 Del Skrevet 3. oktober 2003 Unnskyld meg, men nå syns jeg denne diskusjonen begynner å bli for dum! :o Til gjest som startet tråden; hvor patetisk går det an å bli??? Flytt ett annet sted da vel, om eksen er så håpløs, og du er så hjelpesløs! Jeeeez, det er da flere enn deg her i verden som er alene med barn, og vi fikser faktisk det meste selv! Jobb litt med selvtillitten din, så går det nok bedre for dere alle! *hjertesukk fra Dina som er drittlei klagende og sytende alenemødre, selv om hun er alene med barn selv* Er det noen som har tenkt tanken at det kanskje er eksen som gjerne vil "tvinge" meg til å flytte tilbake til han? Han håper på at jeg ikke vil klare meg alene. Men det gjør jeg jo. og da blir han forbanna fordi jeg aldri ber han om hjelp til noenting. Han trodde nok jeg ville bli såret om han ikke kom med ved til meg. Det er vel han som er patetisk om han velger å true med å ikke selge ved til meg om jeg ikke gjør som han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 3. oktober 2003 #34 Del Skrevet 3. oktober 2003 NEI! Men de går an å svare skikkelig for det..ikke komme med uttrykk om heregud' date=' ubeskrivelig....for et jævla menneske jeg er osv. [/quote'] ja det går ann.. og det har da folk også gjort.. (?) "trusselen" om at han ikke vil selge deg ved er vel ikke mye til trussel? det finnes mange å kjøpe ved av her i landet hva ellers har vi vært innom -sykepleiere/lokalsykehus -bo på fæl plass -eksen egler seg innpå deg, men vil ikke selge deg ved lurer litt på hva du egentlig er ute etter svar på... dersom du holder deg litt mer til ett tema i gangen, så ville det være enklere for oss å gi deg gode svar dersom temaet faktisk er ved; da har du fått mange gode svar; kjøp ved av noen som vil selge deg ved! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 #35 Del Skrevet 3. oktober 2003 Han trodde nok jeg ville bli såret om han ikke kom med ved til meg. Og det har du jo blitt... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #36 Del Skrevet 3. oktober 2003 Og det har du jo blitt... Hvorfor det? Fordi jeg tar det opp her? Vel. Min overskrift var gjennomtekt..brukte ordet "skal" bevisst...og det gikk som jeg trodde. Dere tok den andres parti og kritiserte meg. Ser kun en side av saken. Sånn som mange av dere ofte gjør! Noen er imidlertid istand til å se flere sider. Litt interesant å legge merke til hvilke yrker de som svarer har...de med omsorgsyrker Hadde jeg ville ha sympati hadde jeg nok framstilt meg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 3. oktober 2003 #37 Del Skrevet 3. oktober 2003 [Litt interesant å legge merke til hvilke yrker de som svarer har...de med omsorgsyrker ???? alle som har svart deg mener det samme.. og her inne har vi folk med alle mulige typer yrker.. (selv er jeg student, og ikke i et omsorgsyrke) og jeg tror fremdeles ikke det er noen som har skjønt hva det er du er ute etter hvorfor har du tatt opp dette temaet her?? til spørsmålet "skal eksen hjelpe meg?"; siden han nekter, så skal han tydeligvis ikke det.. var det noe mer du lurte på, så venligst kom til saken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. oktober 2003 #38 Del Skrevet 3. oktober 2003 HALLO! Jeg har ikke omsorgsyrke. For noe tull du kommer med, både når det gjelder dn egen situasjon og folk her på KG. PS Gjester kan ikke be om å få slettet tråder, da de kun er gjest, og umulig å skille fra en hvilken som helst annen gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 3. oktober 2003 #39 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har heller ikke et omsorgsyrke (med mindre du definerer datamaskin-drift som 'omsorg'....)..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #40 Del Skrevet 3. oktober 2003 Fordi jeg syntes det var en tåpelig og barnslig oppførsel av en eks. Hvorfor skjønner ingen av dere det? Om dere hadde en eks. som for. eks hadde hjulpet dere med diverse tidligere og så plutselig bare sa han ikke gadd lenger fordi du ikke følte for å tilbringe tid med han lenger. Hva hadde dere tenkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg