Gjest closed Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Har lurt litt på en ting her... Leser litt om de som lever i såkalte åpne forhold, der en står fritt til å "ligge rundt" om dere forstår hva jeg mener. Samboerforhold og ekteskap der partneren kan ha seg et ligg med en eller ei på byen, etc. Kanskje en har faste sexpartnere utenom den en er partner med. Utforske sin egen seksualitet, med partnerens samtykke. Det jeg da lurer på er følgende: Har dere barn?
Gjest KateW Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har venner og kjente som lever i åpne forhold. Noen av dem har barn. Det er nok litt mere "organisert" enn at de bare går ut og har en ONS på byen.
jomfrua Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har også flere venner som har levd i åpne forhold. Men det har alltid bare vært en sakte død av forholdet. Har ennå ikke sett noe annet resultat.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har også flere venner som har levd i åpne forhold. Men det har alltid bare vært en sakte død av forholdet. Har ennå ikke sett noe annet resultat. Det kommer nok helt an på hvor sterk kjærligheten er og hvor vakre andre mennesker er..Personlig har jeg ennå ikke funnet noen som kan matche min mann fysisk. Både jeg og han har hatt andre. Men kjærligheten er like sterk.
jomfrua Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Det kommer nok helt an på hvor sterk kjærligheten er og hvor vakre andre mennesker er..Personlig har jeg ennå ikke funnet noen som kan matche min mann fysisk. Både jeg og han har hatt andre. Men kjærligheten er like sterk. Hvorfor har lever du i ett åpent forhold da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Hvorfor har lever du i ett åpent forhold da? Fordi mannen ikke kan pule godt nok vel...
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Jeg kjenner flere i polyamory forhold, og det er litt forskjellig om det er barn involvert eller ei. Har dog et inntrykk av at ting nå og da starter som en polyweb, og med tid og stunder får primærpartnerene barn, og sekundærpartnerene da ofte glir over til nære venner og går over i forhold med andre. Men 100 % sexuelt åpne forhold kjenner jeg egentlig ingen som er i tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå