Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Hei! Tenkte å bestille en kjole fra Modcloth, men jeg fårstår ikke disse målene. Har Googlet og Googlet, men finner ikke ut av det. Til vanlig veksler jeg mellom størrelse M og L, og er en stor C, liten D i bh cup. Under M så står det at kjolen jeg vil ha er 15 inches i bust/chest (da skulle man måle fra under armhulene), men når jeg måler og er 94 cm, deler dette på 2,5, så ender jeg opp på 37 inches. Dette kan jo ikke stemme. Ikke en gang 2 x XL er så stort! Noen som kan hjelpe en forvirret sjel som vil ha seg ny kjole?
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Blir samme utfall der Hadde prøvd den alt. Problemet er vel mer at jeg må ha målt noe feil? Eller at det er et annet system som gjelder/andre mål?
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Hentet fra siden: All measurements are taken flat across the front, are specific to each individual product and are provided in inches. Det virker ikke som de måler rundt, men kun fronten under brystene. Det virker fornuftig hvis jeg sammenligner med mitt eget mål.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Haha! At jeg ikke tenkte så langt! Da ble det en god del mer riktig ja! Er så vant til at man måler rundt, at det ikke enset meg å tenke sånn en gang. Tusen takk!
LetThemEatCake Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Det är bara halva måttet som behövs (de mäter tvärs över plaggen). Modcloth är bäst! Älskar verkligen den sidan.
Transe Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 Det er forskjellig lenge på tommer, det kan vere grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå