-Fisken- Skrevet 29. september 2003 #21 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg trener ikke fordi jeg er lat. (kunne kommet med en lang unnskyldning, men det er vel det som til syvende og sist ligger under. ) quote] Beundrer deg for å innrømme det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 30. september 2003 #22 Del Skrevet 30. september 2003 Trening er utrolig viktig for meg, og det har det alltd vært. Siden jeg var 4år har jeg trent og konkurrert i sportsdans/latin. Jeg sluttet for 5-6 år siden, på det meste trente jeg 3 timer om dagen, 6 dager i uken. Nå trener jeg med vekter 4 ganger i uken og aerobic 1 gang i uken. Trener fordi jeg liker å være i god form og fast i fisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #23 Del Skrevet 30. september 2003 Veldig viktig. Trener flere ganger i uken og kunne ikke tenke meg et liv uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 30. september 2003 #24 Del Skrevet 30. september 2003 Ikke viktig. Jeg syns det er fryktelig kjedelig og finner derfor ingen motivasjon. Heldigvis er jeg ganske fornøyd med fasongen som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå