Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Om kvinnen får orgasme før mannen er det jo en selvfølge at man fortsetter til han også er i mål. Men i den harde virkelighet gjelder ofte ikke dette andre veien. Klarer ikke kvinnen å komme før mannen er det bare "å, gikk det ikke for deg? Så dumt"... Vil hun gjøre seg ferdig da må hun ordne det selv. Jeg er kvinne, har hatt 16 sexpartnere og ingen av mine partnere har tatt initiativ til å gjøre noe for meg om jeg ikke har kommet før ham. Det er jo plenty som kan gjøres med fingre, tunge og leketøy, og vi har stort sett brukt kondom, så sæd er ikke en stopper der... Hvilke erfaringer har dere med dette?
Gjest bazibaz Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Erfaringene mine er veldig sprikende på akkurat det der. Jeg har hatt partnere som ikke bryr seg om min orgasme i det hele tatt, så jeg gang på gang har ordna opp selv etterpå allikevel, og jeg har hatt partnere som har vært så bestemte på at jeg skal få orgasme at det faktisk ikke ble noe samleie om jeg ikke fikk det. Begge deler er like kjipt. Nå er jeg så heldig at jeg har en partner som er en mellomting. Vi kommer stort sett begge to, og det spiller egentlig ingen rolle hvem av oss som kommer først. Men klart, innimellom kommer bare en av oss. Sååå. Ja. Mine erfaringer varierer veldig fra partner til partner. I motsetning til dine.
Stefan Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Erfaringene mine med kvinner spriker stort på dette området også, så det er nok ikke bare kjønn det går på. Er kvinnen ferdig, har jeg opplevd flere ganger at de ER ferdige. Så er det opp til meg å avslutte selv. I tillegg har du nok vært uheldig. Jeg sørger for at vi begge har det godt. Og jeg vet at jeg langt i fra er ene og alene om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå