Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Først: jeg VET at ingen her inne kan fortelle meg om jeg er gravdi eller ikke, og jeg HAR kjøpt test.... :gjeiper: Men - er det andre som har opplevd å "vite" at de er gravide, selv så tidlig at det ikke er mulig å teste?? Jeg har god kontroll på syklus og eggløsning og passer på å "ha meg" med mannen når sjansene er som best. Hittil har jeg "alltid" følt på meg at "sorry, det ble ikke noe denne gangen heller". Forrige uke fikk jeg plutselig følelsen "hey - nå er du gravid". Og den sitter godt fast, til tross for at jeg igrunn ikke har noen fysiske symptomger (bortsett fra å være særs kvalm noen timer på formiddagen, og litt "tyngde" i puppene). Og jeg forsøker jo å si til meg selv at det sikkert ikke stemmer, det kan man vel ikke vite?!?! Hører selvsagt med at jeg veldig gjerne vil ha barn, så er redd for at jeg lurer meg selv. i dag er det 4 kanskje 5 dager til mensen skal komme. Så jeg testa, ettersmo det står at det er 50/50 sjans til å teste positivt så tidlig. Testen var negativ - men jeg tror ikke på det.... Skal vente til søndag med neste test, frykter selvsagt at jeg får mensen før den tid, men tror det liksom ikke.... Det er selvsagt ingen her inne som kan fortelle meg hva som skjer, men måtte få det ut...... litt oppmuntring noen???
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Det går an å føle det på seg. Jeg har gjort det hver gang (har fire barn), har bare visst at jeg var gravid hver gang før jeg tok test.
hegejenta30 Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Du får holde oss informert om hvordan det går! Krysser fingrene for at dine "følelser" stemmer!
marylinm Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 med nr 2 følte jeg det og. testa meg litt tidlig,slik som deg.å den var negativ. testa en uke senere,å den var positiv. samboeren min lurte på hvorfor jeg ikke slo meg til ro med at den var negativ,men jeg visste det liksom.. håper det stemmer : )
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Jeg bare visst det. Var 100% sikker, men sa det motsatte til mannen bare for å holde mine egne forventninger nede. Men vi hadde prøvde en stund, og det var første gang jeg hadde følt noe sånt. På samme måte visste jeg at det var ei jente. Var helt overbevist, helt fra jeg fikk bekreftet graviditeten og frem til ord. UL. Da jeg så babyen på skjermen under UL ble jeg bare mer sikker, og jeg hadde rett.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 TS her. Dessverre så tok jeg feil. Fikk "heldigvis" mensen akkurat når jeg skulle ha det - så slapp iallfall å ta en test som var negativ, for så likevel ikke å få mensen. Opplevde det selvsagt som fryktelig urettferdig, nettopp fordi jeg ikke har hatt den følelsen overhode tidligere. Men, men, forøsker å tenke positivt, som at det betyr at det blir snart. Får vel bare prøve videre......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå