Uviten90 Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har nettopp kommet hjem fra ferie med familien og skulle hatt mensen før vi dro. Jeg håpet på jeg rakk og bli ferdig med mensen før vi dro på ferien, men det gjorde den ikke.. Så i løpet av hele ferien med familien ventet jeg på mensen, som da ikke har kommet.. Den kom heller ikke idag, og jeg begynner og bli smålig stressa.. Den er nå 2 uker forsent, og jeg lurer på om jeg er gravid.. Jeg har hatt dårlig mage på ferien, vært svimmel og kvalm noen ganger.. Følt jeg skulle kaste opp, men aldri gjort det.. Vondt i magen hele turen omtrent, noe jeg trodde var mensen, men er liksom ikke helt den samme smerten.. Vondt i korsryggen, ømme bryster, og fått litt munnsår nå også. Nå veit jeg ikke om alt dette kan være symptomer på graviditet, men det er hvertfall det jeg har lagt merke til som har endret seg den siste tiden.. Jeg trenger hvirkelig råd med tanke på hva jeg bør gjøre og om det kan være at jeg er blitt gravid eller om mensen rett og slett er tullete? Trenger hjelp snarest mulig! Litt bekymret her..
jomfrua Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Slutt og tenk så mye. Ingen her kan si om du er gravid. Stikk å kjøp en graviditetstest.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Ta en test. Symptomene dine kan være graviditet eller mensen som er på vei.
O'hara Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Som de andre sier her, ingen her kan fortelle deg om du er gravid. Det er derfor det finnes graviditetstester....
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Nå trenger vel ikke flere å si det?
O'hara Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Jeg vet ikke?? Det florerer jo av slike "Er jeg gravid?" spørsmål her på KG... Greit vi kan vite mye, men det finnes da vel grenser???
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Det jeg mente var at det er ikke nødvedig at 20 brukere skriver Ta en test. Det holder med 1 gang. Er det for å gni det inn hvor teit spørsmålet er at men må skrive Ja, ta en test! Enig, ta en test! Hvordan kan vi vite om du er gravid? Jeg tror TS vet at ikke akkurat DU kan sitte hjemme på Senja og "se" om hun er gravid.
Uviten90 Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2010 Jaja, jeg har planer om å kjøpe meg en test idag så fort jeg har mulighet til å komme meg, men er ganske bekymret og håpet kanskje jeg kunne få noe form for svar på symptomene og få litt hjelp, men det ble det ikke stort av...
jomfrua Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 Jaja, jeg har planer om å kjøpe meg en test idag så fort jeg har mulighet til å komme meg, men er ganske bekymret og håpet kanskje jeg kunne få noe form for svar på symptomene og få litt hjelp, men det ble det ikke stort av... Slutt og tenk - kom deg avgårde å bli ferdig - dette er jo bare tullebruk av energi.
regine Skrevet 21. juli 2010 #10 Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jaja, jeg har planer om å kjøpe meg en test idag så fort jeg har mulighet til å komme meg, men er ganske bekymret og håpet kanskje jeg kunne få noe form for svar på symptomene og få litt hjelp, men det ble det ikke stort av... Ikke for å være ekkel - men hva i allverden mener du vi skal si? kvalm - å ja - du er gravid ømme pupper - nja, kanskje..... Det er noen "typiske" symptomer på graviditet, men så vidt jeg vet kommer de fleste litt senere. Dessuten: vi er alle forskjellige. Noen har sterke symptomer tidlig, andre merker overhode ingenting. Dermed blir det ganske meningsløst å forvente svar på "hva betyr symptomene mine" på et nettforum. Jeg er ikke synsk - det er åpenbart ingen av de andre som har svart heller. Ergo er det eneste du kan gjøre å faktisk teste. Når du har gått så langt over mensen vil du også få et nøyaktig svar. Endret 21. juli 2010 av regine
Uviten90 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. juli 2010 Nei, det var nok litt dumt av meg, men jeg har hvertfall fått den hjelpen jeg trenger uansett! Så det er jeg takknemmelig for! Skjønner det var dumt av meg og spørre ett så dumt spm, men var så frustrert, og skulle egentlig ønske jeg kunne få ett svar der og da.. Men jeg skjønner jo at det ikke går.. Skulle bare ønske jeg kunne få det ut av systemet da, ikke sant! Men, har det snart, for nå har jeg endelig fått testen! Så nå er det bare å vente (A) Beklager for alt dette surret..
Uviten90 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 22. juli 2010 Resultatet ble 1 strek, så negativ! :D
SnoopGirl Skrevet 22. juli 2010 #14 Skrevet 22. juli 2010 Resultatet ble 1 strek, så negativ! :D Da kommer nok mensen snart skal du se
Uviten90 Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 22. juli 2010 Ja, og det er nok første gangen jeg gleder meg til at mensen kommer.. Takk for støtten og hjelpen! :D
Lisaaa Skrevet 25. juli 2010 #16 Skrevet 25. juli 2010 Min mensen var tre uker forsen og det viste seg at kroppen min hadde laget sin egen graviditet uten jeg var gravid. spydde, ømme pupper og brystvorter, vondt i magen og i korsryggen, over følsom osvosv.. hormonene mine hoppet og spratt.
hegejenta30 Skrevet 26. juli 2010 #17 Skrevet 26. juli 2010 Min mensen var tre uker forsen og det viste seg at kroppen min hadde laget sin egen graviditet uten jeg var gravid. spydde, ømme pupper og brystvorter, vondt i magen og i korsryggen, over følsom osvosv.. hormonene mine hoppet og spratt. Sånn hadde jeg det nå før siste mens. Helt forferdelig. Holdt på i over en uke før den kom. Men nå som den er her ser det ut til å normalisere seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå