Gjest Jente21 Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Hei. Jeg var på vorspill med en jeg gikk på skole med før. han er 24 og jeg er 21. vi flørtet litt hele kvelden. og når vi sto å snakket sammen sa han plutselig, kjenn her. og hadde fått ståpikk bare av å stå å snakke. senere på kvelden rotet vi og han ble med meg hjem. vi hadde sex 3 ganger den natten og han sprutet meg i munnen hver gang. og når vi våknet opp morgenen etter så fortsatte han og ta på meg og kysse meg og var klar for en runde til. men da synes jeg hele greien ble litt klein. det er jo meningen han skal være GÅTT når jeg våkner. Men han fortsatte hvertfall. og etterpå ville han kose. så sa jeg bare at : jeg gjør ikke kos. ikke på et one night stand. og når han skulle gå, så ville han ha en klem, men det fikk han ikke. jeg bare ville ha han ut. og så igår var jeg ute igjen. og klarte å begynne å sende han meldinger 4 på natten på vei hjem fra byn. (angrer sykt og jeg var sykt full og skrev masse skrive feil. og spurte om ting kunne være normalt selvom vi hadde hatt sex. og han sa ja, ting kan være normalt. men får følelsen av at han er ganske avvisende nå i ettertid. og ikke snakker han til meg når vi begge er online. seriøst, hvordan skal jeg tolke dette? vil han ikke ha noe med meg å gjøre?
Daniel84 Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Hei. Jeg var på vorspill med en jeg gikk på skole med før. han er 24 og jeg er 21. vi flørtet litt hele kvelden. og når vi sto å snakket sammen sa han plutselig, kjenn her. og hadde fått ståpikk bare av å stå å snakke. senere på kvelden rotet vi og han ble med meg hjem. vi hadde sex 3 ganger den natten og han sprutet meg i munnen hver gang. og når vi våknet opp morgenen etter så fortsatte han og ta på meg og kysse meg og var klar for en runde til. men da synes jeg hele greien ble litt klein. det er jo meningen han skal være GÅTT når jeg våkner. Men han fortsatte hvertfall. og etterpå ville han kose. så sa jeg bare at : jeg gjør ikke kos. ikke på et one night stand. og når han skulle gå, så ville han ha en klem, men det fikk han ikke. jeg bare ville ha han ut. og så igår var jeg ute igjen. og klarte å begynne å sende han meldinger 4 på natten på vei hjem fra byn. (angrer sykt og jeg var sykt full og skrev masse skrive feil. og spurte om ting kunne være normalt selvom vi hadde hatt sex. og han sa ja, ting kan være normalt. men får følelsen av at han er ganske avvisende nå i ettertid. og ikke snakker han til meg når vi begge er online. seriøst, hvordan skal jeg tolke dette? vil han ikke ha noe med meg å gjøre? haha. En ONS er en ONS.. dere var vel ikke gode venner som prata masse før? ikke som jeg oppfatter det iallefall. Get over it, og finn i deg en ny
peanut_juice Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Se på litt på de signalene du kan ha sendt han først du.. Hadde du oppført deg sånn mot meg hadde ikke jeg villet snakket med deg etterpå heller.
skandale Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Er det så rart han er avvisende når han vet at du er minst like avvisende? Jeg hadde heller ikke giddi å ha noe mer kontakt med deg.
<CupCake> Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Etter hvordan du snakka og behandla han - så, vel hadde jeg vært han hadde jeg ikke giddi å snakka noe med deg heller. Han var litt for snill som svarte på meldinga di faktisk - jeg hadde bare sletta den også.. Kom deg videre..
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Du var jo ei skikkelig kjerring mot han så skjønner godt han er avvisende. Du må nesten velge hva du vil her og ikke sende så mixed signals.
juni Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Signerer de over, synes du oppførte deg veeldig merkelig mot en fyr som tydelig likte deg og ikke ville bite av seg armen når han våknet dagen etter. Det er jo sånn en vellykket ONS bør være, ikke at han stikker før du våkner, DET hadde gitt meg kjip følelse! Du har vært utrolig kjip og fikk han garantert til å føle seg utrolig dårlig! Virkelig ikke rart at han ikke er kin nå! Også sender du han sms, uff.... Om noe så burde sms´ene innehold en unnskyldning, ikke flørting! Pinlig hele greia fra din side synes jeg, dessverre!
Gjest padawan Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 jeg synes også TS bør tenke litt over hvilke signaler som sendes ut.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 Hehehe lite selvinnsikt skulle vært olympisk øvelse! Da hadde du vinni gull! "jeg gjør ikke kos. ikke på et one night stand. og når han skulle gå, så ville han ha en klem, men det fikk han ikke. jeg bare ville ha han ut." Du bokstavelig talt kalte gutten et ligg og kasta ham på dør... Tror ikke jeg hadde snakket med deg mer jeg heller.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #10 Skrevet 21. juli 2010 Du ville ikke gi ham en klem når han gikk og lurer på hvorfor han er avvisende? Dere hadde sex tre ganger men du kunne ikke gi ham en klem? Han syntes sikkert du er ei fryktelig rar ei og tenker at det gidder han ikke mer av
Gjest tips Skrevet 21. juli 2010 #11 Skrevet 21. juli 2010 Tror dette må være bare oppspinn. SÅ tett i nepa går det ikke an å være at hun ikke skjønner hva som er problemet. Hun har oppført seg som en primadonna og skikkelig drittsekk. Hvem pokker vil frivillig ha med sånne å gjøre?
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #12 Skrevet 21. juli 2010 Du "gjør ikke kos", men lar han sprute deg i munnen 3 ganger på en ONS???? Nice!
Juna Skrevet 21. juli 2010 #13 Skrevet 21. juli 2010 ja nice innlegg... heh.. spruta deg i munnen tre ganger...? usj....
Gjest TS Skrevet 22. juli 2010 #14 Skrevet 22. juli 2010 Tror dette må være bare oppspinn. SÅ tett i nepa går det ikke an å være at hun ikke skjønner hva som er problemet. Hun har oppført seg som en primadonna og skikkelig drittsekk. Hvem pokker vil frivillig ha med sånne å gjøre? Herregud, jeg ser at jeg kanskje kan ha vært litt frekk, men jeg tror ikke han tolket det slik. Jeg sa det ikke med en slem tone, men litt mer sånn spøkefult, men snev av seriøsitet så han skjønte jeg mente det.
Rosalie Skrevet 22. juli 2010 #15 Skrevet 22. juli 2010 Herregud, jeg ser at jeg kanskje kan ha vært litt frekk, men jeg tror ikke han tolket det slik. Jeg sa det ikke med en slem tone, men litt mer sånn spøkefult, men snev av seriøsitet så han skjønte jeg mente det. Ja, for mannfolk erj o så gode på å oppfatte hint...
waco Skrevet 22. juli 2010 #16 Skrevet 22. juli 2010 Jeg tror det er noe med de tvserierene du er på ettermiddagene, de fører ikke noe godt med seg, drama er for film og teater og har ikkenoe med det virklige liv å gjøre. Du lar ikke en kar sprute i munnen din tre ganger, ber ham gå, for å så be ham komme tilbake. Han tenker sikkert at du er en gæren kjerring som bare venter på en anledning til å bite av ham pikken.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 Ladidi ladida.. Litt typisk dette...alt skal skje på kvinnen sine prinsipper osv...JADA jeg vet at ikke ALLE kvinnfolk er slik men det er en del av dem... PrImAdOnNA!
waco Skrevet 22. juli 2010 #18 Skrevet 22. juli 2010 Det er sånn at man bedre og bedre forstår hvorfor fortidens menn syntes det var mest hensiktmessig å ha de regler de hadde før i tiden, ingen regler som begrenset kvinnen, men som beskyttet henne. Bare det at kvinner ikke hadde forsørgerplikt beviser hvilken galskap det er i at mennesker kan være så egoistiske og hva slags tanker et slikt vesen har.
Gjest Mikael Skrevet 22. juli 2010 #19 Skrevet 22. juli 2010 Herregud, jeg ser at jeg kanskje kan ha vært litt frekk, men jeg tror ikke han tolket det slik. Jeg sa det ikke med en slem tone, men litt mer sånn spøkefult, men snev av seriøsitet så han skjønte jeg mente det. Litt vanskelig å kaste ut noen på en snill/kul måte, spesielt når du ikke kan gi vedkommende en klem. Ser ikke helt problemet heller - hvis du ikke kan gi han en klem og helst vil ha han ut av huset så fort som mulig, hvorfor er du da redd for å ha ødelagt noe nå? Du ville jo ha han vekk. Synes rett og slett du oppførte deg ganske dårlig her, og selv hadde jeg nok blitt ganske såret og sur.
Gjest Mikael igjen Skrevet 22. juli 2010 #20 Skrevet 22. juli 2010 Bedre lykke neste gang, man lærer av sine feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå