Gå til innhold

Hvordan være singel

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har vært i forhold de fire siste årene, og har nylig blitt singel. Jeg er ikke så gammel (20) og har på en måte aldri opplevd dette med å gå på byen og finne seg en, rote litt, så gå hjem som om ingenting har skjedd før nå.

Jeg har en relativt ny venn som jeg har småflørtet litt med (jeg har en flørtete personlighet, så jeg merker det ikke selv), og har har flørtet KLART og TYDELIG med meg. Etter at jeg ble singel så var det på en måte greit for meg at han flørtet med meg. Så så vi en film sammen. Film ble til kos, og kos ble til mer enn kos (for å si det mildt). Jeg ble bare revet med. Dagen etter ble det ordentlig kleint. Hvrodan er det meningen at man skal oppføre seg dagen etter at noe slikt har skjedd? Hva er normalt? Jeg vil jo ikke at det skal være kleint mellom oss.

Er det forresten normalt at folk har faste personer de roter med uten å ha et forhold?

Hva er egentlig hensikten med å gå på byen?

Blir litt mange urelaterte spørsmål her men jeg kan nada om singellivet. Trenger full opplæring, fra bunn og grunn! Hjælp mæ!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært singel :)

Hadde en dårlig erfaring med en fyr da jeg var 19 - aldri mer!

Da jeg var 22 møtte jeg mitt livs store kjærlighet - trodde jeg ... Var av og på i et halvt år, så fant jeg ut at det var bare tull.

Etter det har jeg bare holdt meg for meg selv. Orker ikke involvere meg i noen før jeg møter en skikkelig gutt som er seriøs ;)

Det er så forskjell fra person til person. Noen er mer avhengig av å være med noen enn andre. Har jo en venninne som hopper fra det ene forholdet til det andre. De fleste vennene mine er i faste forhold med den samme personen, go vil nok være det til de blie gamle og grå :)

Jeg liker absolutt ikke å være alene, men syns det er bedre å være alene enn å være med noen som ikke vil noe seriøst.

Det er så forskjell hva folk gjør om de er single eller i fast forhold. Du må gjøre det som du syns er greit.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hensikten å gå på byen for meg, som er singel, er å ha det gøy på vorspiel med venner for deretter å danse hele natten på byen. Jeg er ikke ute etter ONS, men noen er det også, og noen er heldig å møte noen.

Du har vært sammen med noen siden du var 16, og nettopp blitt singel som 20-åring. Og nå flørter du med en ny.

Du forstår sikkert at de som er single som 18 eller 20 eller 23 åring ikke syns det er så gøy å sitte hjemme mens alle vennene er sammen med typen. Derfor pleier de fleste single og de i parforhold som gidder, å gå på byen. Mest for å ha det gøy, og kanskje møte noen. De fleste er ikke interessert i ONS, de fleste vil bare møte noen som de kan bli kjent med på date :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er i samme situasjon, vært i forhold siden jeg var 18 år (er nå 23) og nettopp blitt singel.

Jeg har vært ute på byen og rota med ett par stykker. Ikke noe mer. Jeg går ut på byen istedenfor å sitte hjemme alene. Er jo gøy å ha det morro med venner. Jeg orker ikke å deale noe mer med de guttene jeg møter ute, orker heller ikke å ta dem med hjem, men litt klining ute er jo gøy!

Hittil må jeg synes at det er greit å være singel! :popcorn:

Jeg kan gjøre hva jeg vil, med hvem jeg vil... Jeg slipper å ta hensyn til andre. Mulig litt egoistisk, men når man omtrent aldri har vært singel før så må man bare nyte det?

Har forøvrig en kompis jeg kan ty til på sene kvelder, vi er begge enige om at det er kun sex og ingen følelser, så det er ikke noe kleint.

-AM

Skrevet

Jeg synes ikke det er så ille å være singel. Det hjelper ikke å deppe over det hele tiden. Bruke tiden på å finne seg selv og bli helt ferdig med eksen. Ta kontakt med gamle og nye venner. Finne på masse med dem.

Jeg ser ingen hensikt med å dra på byen for å få meg noe eller hva man skal kalle det. Hvis jeg drar på byen, så er det for å være sammen med venner, ha det gøy, drikke og danse. Møter man på noen, så... er det bare hyggelig.

Gjør hva du vil og når du vil. Nyt singellivet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...