Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg skal bo i kollektiv i noen måneder og jeg har lyst til å kjøpe et kjøleskap for å lagre litt drikkevarer og sånt på rommet mitt. Siden jeg ikke har så mye penger og det bare er for en kort periode tenkte jeg at det kanskje holder med en elektrisk kjøleboks? Jeg vurderer å kjøpe denne fra Biltema, den er jo billig og dermed er jeg litt i tvil. Holder den til å være bruskjøleskap for meg i en kort periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orchid1988 Skrevet 21. juli 2010 #2 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg og min mann kjøpte en sånn kjøleboks nå når vi var på ferie, men vi kjøpte en på clas ohlson. Den funker helt fint syns jeg, til å ha drikke og matvarer i. Eneste som var med den vi kjøpte var at den kontakten som vi skulle bruke i sigarett tenneren ble ødelagt dagen etter vi kjøpte den, men kan være det var vi som var uheldige. Funker fint til vanlige strømuttak. Så visst du skal kun ha den hjemme så er den ikke så dum å ha Men lurt å ta vare på kvitteringen, man vet jo aldri hva som kan skje. Men jeg selv er fornøyd med den forutenom det med bilkontakten på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Del Skrevet 25. juli 2010 Vi bruker en sånn som "kjøleskap" akkurat nå faktisk, fordi vi er på flyttefot og kjøleskapet vårt har reist i forveien. Det funker ok til ting som ikke blir ødelagt om det ikke står kaldt nok. Men den boksen bråker ganske mye da. Hadde ikke orket å ha en sånn stående og dure på rommet mitt i månedsvis. Men hvis du bare skal ha brus oppi så kan du sikkert slå den av om natta? Merket forresten lite til at den var bråkete da vi hadde den i bilen, for der bråker jo bilmotoren såpass at kjøleboksen ble overdøvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 25. juli 2010 #4 Del Skrevet 25. juli 2010 Du får kjøpt små vinkjøleskap på Jernia til ein billig penge, kanskje du kan bruke eit slikt? Veit ikkje om det funkar å stille dei på +4 grader over lengre tid, men det burde dei kunne fortelle deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå