Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest loveli
Skrevet

Oj!

Jeg synes ikke det var så dyrt hos Jan Thomas jeg! Misforstå meg rett, jeg synes det er dyrt hos vanlige frisører, men i forhold til dem, og i forhold til merkenavnet var det ikke så dyrt. :)

Skrevet (endret)

Kjære vene. Jeg betaler 150 kr for at en kjempeflink iransk dame former og threader brynene mine. Ikke snakk om at jeg betalt så mye for øyebryn altså.

Ser nå at forming av bryn koster 350, ikke 750. Da er prisen mer til å leve med. ;)

Edit igjen: Øyenbrynsdesign koster 750 kr ser jeg nå. :sjokkert:

Endret av Iah
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene. Jeg betaler 150 kr for at en kjempeflink iransk dame former og threader brynene mine.

Hvor får du gjort det?

Skrevet

Hvor får du gjort det?

På en frisørsalong i en liten by på østlandet.

Skrevet

Har også funnet en utrolig flink Iransk dame her i Oslo... hun klarte å redde mine øyenbryn som jeg har ødelagt. Ja vi bruker tid - men allerede etter en mnd så har hun utrettet mirakler.

Hun er ikke dyr i forhold til den Jan Thomas salongen. Jeg er såå fornøyd. Har lett i mange år etter noen som kunne redde de.

Skrevet

Har også funnet en utrolig flink Iransk dame her i Oslo... hun klarte å redde mine øyenbryn som jeg har ødelagt. Ja vi bruker tid - men allerede etter en mnd så har hun utrettet mirakler.

Hun er ikke dyr i forhold til den Jan Thomas salongen. Jeg er såå fornøyd. Har lett i mange år etter noen som kunne redde de.

Vil du dele med oss hvor i Oslo du har funnet dette talentet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...