Gjest loveli Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Hvor mye koster det med en time hos øyenbrynsmannen? Han jobber i Jan Thomas' salong, så vil tro det koster sykt mye, men noen som vet hva det faktisk koster? http://minmote.no/index.php/video/?id=30928
Dumbledore Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Er en prisliste på nettsiden deres: http://janthomasstudio.no/behandlinger-priser/ Ser ut som det koster 750 kroner.
Gjest loveli Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Oj! Jeg synes ikke det var så dyrt hos Jan Thomas jeg! Misforstå meg rett, jeg synes det er dyrt hos vanlige frisører, men i forhold til dem, og i forhold til merkenavnet var det ikke så dyrt.
Gjest Iah Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 (endret) Kjære vene. Jeg betaler 150 kr for at en kjempeflink iransk dame former og threader brynene mine. Ikke snakk om at jeg betalt så mye for øyebryn altså. Ser nå at forming av bryn koster 350, ikke 750. Da er prisen mer til å leve med. Edit igjen: Øyenbrynsdesign koster 750 kr ser jeg nå. Endret 21. juli 2010 av Iah
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Kjære vene. Jeg betaler 150 kr for at en kjempeflink iransk dame former og threader brynene mine. Hvor får du gjort det?
Gjest Iah Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Hvor får du gjort det? På en frisørsalong i en liten by på østlandet.
Isadora Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Har også funnet en utrolig flink Iransk dame her i Oslo... hun klarte å redde mine øyenbryn som jeg har ødelagt. Ja vi bruker tid - men allerede etter en mnd så har hun utrettet mirakler. Hun er ikke dyr i forhold til den Jan Thomas salongen. Jeg er såå fornøyd. Har lett i mange år etter noen som kunne redde de.
cira11 Skrevet 26. juli 2010 #8 Skrevet 26. juli 2010 Har også funnet en utrolig flink Iransk dame her i Oslo... hun klarte å redde mine øyenbryn som jeg har ødelagt. Ja vi bruker tid - men allerede etter en mnd så har hun utrettet mirakler. Hun er ikke dyr i forhold til den Jan Thomas salongen. Jeg er såå fornøyd. Har lett i mange år etter noen som kunne redde de. Vil du dele med oss hvor i Oslo du har funnet dette talentet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå