fionel Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 fant ikke noe lignende her inne på Kg så jeg laget ett samleinlegg jeg, ang smarte tips og løsninger ihenhold til oppbevaring av sko, smykker,sminke osv Noen som har noen bra tips eller lure løsninger å komme med ? Har selv to ting jeg gjør: 1. Jeg bruker en perleoppbevarer fra Pandurohobby til å bevare smykkene mine i, her er det sånne små rom som passer perfekt for ringer, øredobber og kjeder. På den måten slipper det å blande seg sammen, og du får en god oversikt over hva du har. (veldig dårlig bilde) 2. Jeg bruker små gjennomsiktige bokser fra ikea til alle skoene mine, på den måten har jeg veldig god oversikt over hva jeg har av sko
I.am.me Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Jeg bruker smykketre til å henge alle mine smykker og øredobber på. Og på mitt smykketre er det også sånne små greiner man kan henge ringer på. Er kjøpt i utlandet Jeg oppbevarer alle mine små øredobber i ei svær eske fra gullsmed (var en klokke i den før). Der er nemlig sånn àla hard isopor-lignende greie underst og der setter jeg de korte øredobbene fast. De store/lange henger på smykketreet mitt. Jeg har et lite walk-in-closet hvor det er sko på den ene veggen. Her hengt opp sånne helt flate kurver som man drar ut hvor man kan sette et og et par. Det er veldig praktisk for de flate skoene, men ser ikke så pent ut for de høyhælte, da hælen stikker ned, men har tenkt å forandre på det.
LetThemEatCake Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Jag har köpt tavelramar och vackra tyger som jag satt in istället för foton och sedan nålar jag helt enkelt upp smyckena på dem! Jag har en hel väg med sådana tavlor och det är riktigt, riktigt snyggt faktiskt. För alla långa halsband målade jag en planka/bräda vit och spikade upp cirka 20 spikar som jag hängde upp halsbanden på. Plankan sitter under tavlorna och halsbanden går ner till golvet och ser ut som en pärlgardin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå