Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Atanih2
Skrevet

I en liten stund nå har jeg merket et oval tørr, men samtidig myk, flekk på innsiden av låret, på en måte mellom låret og underlivet. Den er ca. 3cm lang og ca. 1,5cm bred.

Jeg aner ikke hvor den kommer fra, plutselig bare var den der. Den klør ikke noe særlig heller. Noen som har en anelse hva det kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en liten stund nå har jeg merket et oval tørr, men samtidig myk, flekk på innsiden av låret, på en måte mellom låret og underlivet. Den er ca. 3cm lang og ca. 1,5cm bred.

Jeg aner ikke hvor den kommer fra, plutselig bare var den der. Den klør ikke noe særlig heller. Noen som har en anelse hva det kan komme av?

Heihei=)

Har flekken begynt å vokse eller har du fått fler?

jeg fikk en slik tørr hudflekk som du beskriver på eine brystet og etter noen uker så ble den større og jeg fikk fler på overkroppen, ble jo litt engstelig og dro da til legen som sendte med til spesielist. Og de tørre hudflekkene viste seg å være psoriasis rosea som ikke er farlig i det hele tatt, de vil gå vekk av seg selv.

Skrevet

Kjøp A-Derma Xomega for kropp & ansikt på apoteket (grønn)! Ta den som er for atopisk eksem. Jeg har hatt tørre flekker i mange år, verken lege eller hudlege vet hva dette er. Prøvd alt av kremer fra parfymerier osv men A-Derma er den eneste som har hjulpet! Fin hvis du er solbrent også...

Gjest Atanih2
Skrevet

Kjøp A-Derma Xomega for kropp & ansikt på apoteket (grønn)! Ta den som er for atopisk eksem. Jeg har hatt tørre flekker i mange år, verken lege eller hudlege vet hva dette er. Prøvd alt av kremer fra parfymerier osv men A-Derma er den eneste som har hjulpet! Fin hvis du er solbrent også...

Takk for tipset, jeg har faktisk brukt A-Derma håndkrem en stund, veldig fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...