Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen gode råd, kanskje noen har vært borti lignede...

Jeg bor sammen med kjæresten min, vi har bodd sammen i ca 3år. I det siste er det også allt vi har gjort, bodd sammen.

Og jeg tror dette er en av grunnene til at hjertet mitt lot meg forelske meg i en annen. Problemet der er, han bor i Egypt. Jeg har ekstremt lyst å reise for å treffe han. For øyeblikket kan ikke han komme til norge så.

Jeg har rett og slett ingen aning hva jeg skal gjøre. Jeg vegrer meg fra å forlate samboern, delvis fordi det er trygt her. Delvis fordi jeg ikke vil såre han. Vet ikke hvordan jeg skulle klart å bringe meg selv til å gjøre noe slikt.

Samtidig føles det som om jeg er utro, når jeg har disse følelsene for en annen.

Så er det jo hele surret med at han andre bor i Egypt..sier seg selv at det bringer med seg komplikasjoner...

Noen råd? :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk deg at du ikke hadde forelsket deg i han i Egypt, ville du fortsatt vært sammen med samboeren din? Om du ikke har de samme følelsene for kjæresten din så syns jeg ikke du burde være sammen han uansett. Ja, du kommer sikkert til å såre han, men sånn er livet. En kan ikke være sammen med noen av sympati, det er heller ikke fair mot han.

Jeg syns du først og fremst burde tenke på hva du vil gjøre med situasjonen med samboeren din før du begynner å tenke på han i Egypt. Så tar du det heller derifra. Du burde hvertfall ikke være sammen med en du ikke vil være sammen med uansett om du har følelser for en annen eller ikke.

Skrevet

Jeg har ikke hatt de samme følelsene på lenge nå. Men det er, hva kan man si..konfortabelt? Er helt rådløs når det kommer til hvordan å gå fram, uten å såre han for mye :(

Jeg kommer ikke akkurat til å hoppe på første fly til Egypt, men det føles ekstra galt å være forelsket i en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...