Gjest Gjesten-sin-det Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Heihei alle sammen.. Jeg er en mann på 45 år, som er godt gift. Har 2 barn, og lever et helt vanlig A4-liv. I det siste har jeg begynt å få følelser for noen andre. Og det er dette som er så sinnsykt. Denne "andre" er ingen ringere enn vår alles kjære Kronprinsesse Mette Marit!! Det hele startet i mai. I sammenheng med et offentlig oppdrag så jeg henne i levende live, og var solgt. Hun er guddommelig vakker! Jeg merker at pulsen øker når jeg ser henne, for eksempel på 17.mai-feiringen på nrk1 og i prinsessebryllupet i sverige.. Hva kan jeg gjøre for bli kvitt denne besettelse/forelskelsen?? HJELP
Daniel84 Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Heihei alle sammen.. Jeg er en mann på 45 år, som er godt gift. Har 2 barn, og lever et helt vanlig A4-liv. I det siste har jeg begynt å få følelser for noen andre. Og det er dette som er så sinnsykt. Denne "andre" er ingen ringere enn vår alles kjære Kronprinsesse Mette Marit!! Det hele startet i mai. I sammenheng med et offentlig oppdrag så jeg henne i levende live, og var solgt. Hun er guddommelig vakker! Jeg merker at pulsen øker når jeg ser henne, for eksempel på 17.mai-feiringen på nrk1 og i prinsessebryllupet i sverige.. Hva kan jeg gjøre for bli kvitt denne besettelse/forelskelsen?? HJELP hahahahahahahahahahhahahahhahahaahaha.
waco Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Tenk deg godt om nå trådstarter. Mette marit var først sammen med en kar og skulle forlove seg med ham, men siden hun var utro mot ham, fikk hun unge med en som heter morten. Etter dette så møtte hun haakon, og var etter det morten forteller også utro mot ham. Nå er jo mette-marit gift så jeg vet ikke om hun har vært utro etter dette her da.
Kamikatze Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Bør vi vurdere å endre slagordet til: "Enig og utro til Dovre faller"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå