Gå til innhold

gule negler

Gjest monkey

Anbefalte innlegg

Gjest monkey

hei!!!

jeg sliter med gule negler i de siste 2-3ukene. har alltid hatt rene oh "hvite" negler helt til jeg ble interessert i neglelakk for ca 2mnd siden. jeg har brukt dette siden da,og med jevne mellomrom byttet farge på negleleakken hver uke. jeg har begynt å få gule negler for 2-3uker siden og kan enda ikke slutte med dette.for å skjule fargen,må jeg fortsette og det blir bare gulere...noen tips??

fargene jeg bruker er alt fra oransj til rosa-sjokkrosa-rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kutt ut neglelakken.Den gjør at neglene ikke får luft og de blir da gule.

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over. Du må alltid bruke en blank underlakk før du tar på den vanlige neglelakken, og en gang i blant bør du la neglene hvile litt. Men et kjerringråd er å ta litt sitron på neglene, at det vil bleke de. Men det har jeg ikke prøvd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monkey

heisann,TS her!

jeg har prøvd dette med blankt underlakk og sitron med å vaske neglene men går ike vekk. kan ikke kutte ut dette nå fordi neglene er veldig gule og ser forferdelig ut... hvem spesialist bør jeg oppsøke for å fjerne dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Gå over med en bufferfil før du lar neglene ligge et par minutter i sitronbad. Vask av og ta på en god krem og gjenta et par ganger i uka, til du eventuelt ser en forbedring. Men husk en neglolje! Sitron og de fleste andre saker er veldig uttørkende og kan gjøre neglen porøs.

Andre mildt blekende midler kan funke også, feks en blanding av bakepulver og sitron.

Blank lakk eller baselakk er for å forebygge gulfargen, ikke fjerne den. Det er trossalt en misfarge i neglen. De lakkene som gjerne gir deg gule negler er rødtoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...