Knøttet Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Jeg vet det er veldig vanskelig når man ikke kan se personen, men jeg kunne trenge noen nye klær og noen tips. Egentlig kunne jeg trengt en makeover, men siden det er mindre sannsynlig spør jeg her. Jeg er ikke særlig høy (164cm) og problemområdet er magen. Har lagt på meg der etter en graviditet og litt for mye usunt å spise ... Jeg har fortsatt midje, det er liksom foran på magen og ved hoftene som er problemet, synes jeg. Rumpe, lår, og bein er vel så og si normale i forhold til kroppstype. Har vel smale skuldre (tror jeg) og små pupper. I hovedsak lurer jeg på overdeler for å se slankere og lengre ... men tar så klart gjerne imot råd på alle områder.
NovaFlare Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 (endret) Hmm, en sort singlet med hvit bolero, vil fremheve brystene og ta oppmerksomhet bort fra magen, det vil også et smykke i brysthøyde gjøre. Man ser høyere ut om du går i helfarget i kombinasjon med hæler. Du kan også gå med bukser med bootcut og en litt lang, ikke ettersittende topp som strammer på brystene, litt sånn babydoll-inspirert, også med høye hæler. Ikke kle deg i telt for å skjule mage, da vil du se kortere ut og det er lite flatterende for de fleste. Bruk heller fargepsykologi, lyst på det du vil framheve og mørkt/sort der du vil skjule. Endret 20. juli 2010 av NovaFlare
LetThemEatCake Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Tunikor och kjoler som smiter åt över brösten, men sitter löst över magen är väldigt smickrande om man vill dölja lite mage. Är den dessutom knälång eller längre så kommer du garanterat att se längre ut. Urringat ger för det mesta illusionen av lite större bröst, jämfört med om du har på dig en svart polokrage som döljer allt. Ljust och mönstrat förstorar medan mörkt förminskar. Högklackat gör också att du ser längre ut. Försök att inte "kapa" kroppen genom att ta på dig shorts eller byxor som slutar ovanför ankeln eller strax under knät. Håll dig till hellånga byxor. Korta skirts förkortar också. En A-linjeformad skirt som slutar strax under knäna (i en mörk och neutral färg) är för det mesta väldigt smickrande! En lång, mörk cardigan/kofta som är uppknäppt gör också att du ser smalare och längre ut. Nu är det här inget facit, bara några riktlinjer när du är ute och provar kläder. Prova dig fram och du märker snabbt vad som klär dig och inte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå