Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag (søndag)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha lasagne (selvfølgelig fra pose), og hvitløksbaguetter (også ferdige selvfølgelig). For oss er dette "hjemmelaget mat"! Og kjempegodt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elgkarbonader i viltsaus m kokte poteter, grønnsaker (Viltblanding) og tyttebærsyltetøy.

Skrevet

Vi skal ikke lage mat i dag, men skal besøke moren min som kommer til å varte opp med får-i-kål. NAM NAM!!

Skrevet

Uten noe saus??

Nei, vi bruker sjelden det - vi bruker krydder i risen og i kjøttet.

Som regel har vi salat til og litt olje eller balsamico på den - det holder i massevis. I dag hadde vi ikke noe salat, så da ble det uten.

Skrevet

Vi skal ha Thai Kyllinggryte fra Toro - med ris og kyllingfilet. I tillegg skal vi ha cashewnøtter og baguetter. Noen som har smakt denne gryteretten før? Vi fikk to gratis poser på Meny her om dagen, så det er sikkert en ny variant. :)

Skrevet

Har nettopp spist fårikål... NAM!!! :D

Skrevet
Hva slags krydder?

Estragon - og salt.

Ellers så hender det jeg bruker sånne terninger fra Knorr - hvitløk og dill fx.

Og så koser vi alltid mye ris, for i morgen blir det wok med stekt ris og tunfisk - og da skal vi sikkert ha saus.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Vi har nettopp spist kyllingvinger, Bretagne kyllingsaus, ris og salat.

Skrevet

Ett eller annet takeaway, vi er litt fyllesjuke idag...

Skrevet

Nå fikk jeg selvsagt lyst på ris og kjøttdeig (med masse ketchup). :roll:

I dag (sent i dag) blir det koteletter med ris og bearnaise.

Skrevet

Vi skal ha får i kål...

Har laget det for første gang!! er kjempestolt av meg selv..hehe...men vet jo ikke helt om det blir godt enda da... :roll:

Skrevet

vi hadde stekt torsk med hjemmelaget potetmos til og råkost av gulrot med sitrondressing.

Skrevet

Vi hadde wok med kinesiske grønnsaker, svinekjøtt i strimler og risnudler.

Skrevet

Jeg (og kanskje kjæresten hvis han kommer hjem fra PS2-spilling) skal ha pizza fra det mest fantastiske, ekte italienske take-away stedet. :D Jeg var på byen i går, og etter å ha bakt boller i ettermidag kan jeg ikke overskue å skulle lage middag også...

Piglet

Gjest valmue, ikke innlogget
Skrevet

Ferskt kjøtt og suppe her. Tradisjonsrik kost idag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...