Gå til innhold

Kan en elsker bli en kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest Hemmelig i dag
Skrevet

Hei!

Jeg føler meg litt barnslig nå... Men jeg er faktisk godt opp i 30-årene, men spør allikevel om råd fra dere. :oops:

Jeg har fått meg verdens deiligste elsker, som tilfredsstiller og varter meg opp på alle tenkelige måter. Men... Jeg har et barn, som gjør at han ikke vil ha meg som kjæreste. Han har mao. ingen barn, og ønsker seg en partner som ikke har barn.

Dette sa han før vi innledet forholdet, og jeg aksepterte det. Han sa vel noe sånt som at "Som sagt ble jeg nødt til å spise kameler en gang i tiden, men slik som det er i utgangspunktet, er "kun" sex en grei plass å starte hvis man er innstilt på det..."

Vi kommer til å fortsette forholdet sånn som det er nå, men er usikker på hvor mye jeg skal holde igjen på følelsene mine. Er det håp? Hva tror dere? Jeg vet ikke selv hva jeg vil enda da, men jeg har en god følelse av at han er en bra mann...

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Hør på det mannen sier, og ikke innvolver deg mer enn det du klarer å miste den dagen han går. Han har sagt at han ikke ønsker forhold med en som har barn, og da er det det du må gå ut i fra.

Om det kan skje at dere kan bli kjærester senere er vel vanskelig å si noe om, men ville ikke satset på det siden han har vært klar i sin tale.

Gjest Hemmelig i dag
Skrevet

Som sagt, så satser jeg ikke på det. Jeg verken tror eller håper det skal bli noe mer.

Men jeg lurte på om det fins håp?

Skrevet

Regn dessverre ikke med det - og vær ærlig med ham også. HVis en dag dine følelser tar overhånd - da er det på tide å bryte.

Menn som sier de ikke vil ha barn, må man bare tro på.

Skrevet

Går d overhodet an å holde igjen sånne følelser da....??? Blir man involvert så gjør man d, rimelig raskt (hvertfall min erfaring). D er noe m at den personen du har sex har man veldig, veldig lett for å falle for.....Man likte han jo allerede godt i utgangspunktet, ellers ville man jo ikke hatt sex m han!

Du får vel bare kose deg m han så lenge du kan, men forberede deg mentalt på at dagen kommer da han forlater deg......D er vel alltids en mulighet for at dere kan bli kjærester, men tror ikke jeg hadde regnet m det....ikke når han har sagt så klart ifra!

Litt kinkig for deg dette, d skjønner jeg godt, men jeg tror d dummeste du kan gjøre er å prøve å få han på andre tanker, hvis du ikke vil miste han enda fortere da.....

D lureste er vel at du er åpen for andre og går ut m andre hvis du har anledning til d og sjansen byr seg, sånn at du ikke helt og totalt går opp i elskeren din..... Kanskje ikke så dumt heller, for å sjekke hans reaskjon på det???? Vet ærlig talt ikke, men jeg forstår deg veldig godt da....

Gjest Anonymous
Skrevet
D er noe m at den personen du har sex har man veldig, veldig lett for å falle for.....Man likte han jo allerede godt i utgangspunktet, ellers ville man jo ikke hatt sex m han!

Men gjelder ikke det begge veier? Vi møttes èn gang før vi hadde sex, bare for å sondere terrenget. Han liker meg, og jeg liker han.

Skrevet

Jenter har lettere for å involvere seg følelsesmessig enn gutter.....Det bare ER sånn! :-? D er selvfølgelig ingen tvil om at han liker deg, men derfra til å satse resten av livet sitt på deg......Skjønner????

Gjest Hemmelig i dag
Skrevet

Jeg må bare tilføye at han sa dette før vi overhodet hadde møtt hverandre.

Skrevet

Ja, jeg skjønner....deg veldig godt jeg!!! Men jeg hadde nå uansett prøvd å holde igjen, hvis d overhodet er mulig.....Hold døra åpen for andre ihvertfall......Er mange nok der ute som ikke anser barn som noen hindring!

Skrevet

Har hatt det slik som du har det!

Vi møttes, likte hverandre og fortsatte å treffes ukentlig for sex. Jeg hadde aldri hatt så god sex før, og heller ikke han.

Jeg falt pladask for ham, og han elsket å ha sex med meg, det er stor forskjell på det.

Jeg ble forelsket i ham, men jeg hadde ikke mot til å fortelle ham det, fordi jeg var redd for å skremme ham vekk.

Det ble aldri noe mer mellom oss enn sex. Han forelsket seg i en annen jente, midt i vårt seksuelle forhold. Idag har vi ikke noen kontakt.

Hvis han ikke er forelsket i deg nå, kommer han heller ikke til å bli det. Gutter er bare sånn!

Trekk deg ut mens du fremdeles har æren i behold, er mitt råd.

Jeg vet det er veldig vanskelig, for man håper og håper i det lengste.

Jeg har opplevet dette mer enn en gang, så jeg skal ikke snakke for høyt. :oops:

Skrevet

Jeg er sammen med min tidligere elsker!

Vi hadde sex en stund, fant ut at vi var forelska og ikke kunne tenke å dele med andre, og ble sammen.

Skrevet

Vi hadde sex en stund, fant ut at vi var forelska og ikke kunne tenke å dele med andre, og ble sammen.

Ja, da går det jo an.

Men om han ikke blir forelsket etter en tid med sex, er det bare ganske enkelt ikke tenning på det planet.

Tenk så mye enklere det hadde vært om vi hadde ventet med sex til vi virkelig var forelsket!!

:roll:

Gjest sexysadie
Skrevet

d blir vanskelig d 7; all den tid man ikke kan leve foruten sex

Skrevet
d blir vanskelig d 7; all den tid man ikke kan leve foruten sex

ja.....det er ikke lett!

Skrevet

Me too.

Gjest sexysadie
Skrevet

En elsker kan nok bli en kjæreste; men ikke denne elskeren nei.

Han sier han vil ha en kjæreste uten barn og d forstår jeg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...