Gjest Velger anonym Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Jeg og kjæresten min har to ganger vært på tur til et herlig sted som jeg har forelsket meg helt i. (Som vårt sted for meg). Jeg fikk vite i dag at han har vært der før med en annen jente på date. Nettdatetreffsted på ett vis.. Dette gjorde noe merkelig med meg som jeg ikke liker. Ikke sjalusifølelse, men en slags skuffelse. Han sjønner ikke helt det.. Er jeg gal og eiesyk som har slike følelser.. Sikkert ett dumt spørsmål, men... jeg spør.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Du føler deg jo da litt mindre vert for han tror du, men han mener jo det ikke. Han vil jo vise deg et nydelig sted, og kanskje det er det beste stedet. Det er det samme som med forlovelse, bør helst ikke gjenta en forlovelse med en annen på samme måte som man gjorde med den forrige, men ikke alle tenker slik.
Gjest Anna Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Jeg og kjæresten min har to ganger vært på tur til et herlig sted som jeg har forelsket meg helt i. (Som vårt sted for meg). Jeg fikk vite i dag at han har vært der før med en annen jente på date. Nettdatetreffsted på ett vis.. Dette gjorde noe merkelig med meg som jeg ikke liker. Ikke sjalusifølelse, men en slags skuffelse. Han sjønner ikke helt det.. Er jeg gal og eiesyk som har slike følelser.. Sikkert ett dumt spørsmål, men... jeg spør. Sjønner deg veldig godt..
Rødtoppen86 Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Skjønner deg godt jeg. Man blir på en måte litt skuffet siden dette ikke var noe nytt for dere begge å dele, men så kan man jo ikke bli sint heller Han synes vel plassen er kjempeflott og ville dele den med deg også.
Gjest Velger anonym Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 TS her. Dette stedet er ikke lengre det samme for meg. Jeg ville til og med kjøpe leilighet der, men ikke nå...mulig disse følelsene roer seg, men det er som om jeg er blitt sveket og svik tar tid.. og ja,, det er nok merkelig for noen. Det sjønner jeg, men følelser er ikke gode å styre..
LetThemEatCake Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Jag förstår precis! Det här är ju ert ställe, och att han varit där med någon annan gör det inte lika speciellt längre och det är alltså inte ert ställe på samma sätt längre.. Men det finns inte så mycket att göra. Antingen sväljer du det som känns obehagligt och går dit ändå för att ni gillar stället, eller så hittar ni ett nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå