Gå til innhold

Hva gjør du om en negl brekker?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg klipper alle er så stygt med en kort negl og resten lange

Hadde spart til lange negler og den ene brakk på siden slik at jeg måtte klippe alle:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriker høøøyt : ååååh giiiiiid!!1!!!! og hvis jeg da er på jobb, så kan det hende jeg blir så frustrert at jeg tar meg fri resten av dagen ! Det er for meg, helt kriiiise å brekke neglene mine, gruer meg til hver gang det skjer, og passer på å ikke røre noen ting som kan skade mine dyrebare negler!!!

Nei. Jeg lar den være til den vokser ut igjen

Skrevet

Blir den ene knekt eller får en sprekk/flis så henger seg fast i alt så filer jeg gjerne den neglen samme dag. Da tar jeg gjerne alle neglene samtidig. Tar det om kvelden når jeg roer ned for natten eller noe...Har ikke særlig lange negler så når det skjer så har de gjerne blitt lenger enn jeg liker så da er det like greit å ta alle.... :filer:

Skrevet

Hvis den knekker veldig langt ned, noe som forresten kan være dritvondt og ikke bare "giiid" som noen skriver lengre opp, setter jeg ofte et plaster på istedet for å file ned alle neglene. Så kan den vokse ut litt igjen uten at det syns at den er kortere :lur:

Har en slik negl nå, som knakk midt nede på neglen. Plastrer den på jobb, og lakker de andre neglene som normalt. Så unngår jeg samtidig å få skitt ned i "knekken"..

Skrevet

Om neglene var ganske lange og den ene neglen brakk langt ned/inn ville jeg klippet alle. Ikke helt korte, men kortere så forskjellen ikke blir så stor. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...