Gå til innhold

Mobbere vil bare fortsette

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

... og ødelegge liv så lenge ingen gidder å gjøre noe. Jeg sier, ta fra dem ting som betyr mest. F.eks vi kan nekte dem retten til å kjøre bil. Vi bør jo selvsagt også se litt på alder og gi dem en sjanse, men når ting ikke hjelper så kan vi utsette lappen lenger og til slutt ta den helt fra dem.

13-15 bryr seg nok ikke så mye om konsekvenser som husarrest, gjensitting, utvisning eller kanskje fengsel. Men bilen, det tror jeg de tar ganske så alvorlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta fra mobbere bilen? dummeste forslaget jeg noen gang har hørt..

Du kan straffe voksne som foreldre straffer barn..

Og mobbere mobber ofte for en grund, var mobber selv når jeg vokste opp (fra barneskolen til jeg var en 14-15 da jeg bare slutte å bry meg) - folk kunne ta fra meg alt de ville, alle goder - tv, pc, internett, kunen få inne eller utstraff - ikke la meg treffe venner - jeg ville brydd meg sånn ca NULL.. Når du slutter å bry deg om noe som helst, så er det ingeting som sårer..

Om folk faktisk brydde seg i to sekunder over hvorfor mange som mobber mobber istedenfor å bare ta for seg de som bli mobbet så tror jeg at det kunne løsnet litt bedre.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ta fra mobbere bilen? dummeste forslaget jeg noen gang har hørt..

Du kan straffe voksne som foreldre straffer barn..

Og mobbere mobber ofte for en grund, var mobber selv når jeg vokste opp (fra barneskolen til jeg var en 14-15 da jeg bare slutte å bry meg) - folk kunne ta fra meg alt de ville, alle goder - tv, pc, internett, kunen få inne eller utstraff - ikke la meg treffe venner - jeg ville brydd meg sånn ca NULL.. Når du slutter å bry deg om noe som helst, så er det ingeting som sårer..

Om folk faktisk brydde seg i to sekunder over hvorfor mange som mobber mobber istedenfor å bare ta for seg de som bli mobbet så tror jeg at det kunne løsnet litt bedre.

Er faktisk veldig enig. Har blitt mobbet helt siden jeg begynte på skolen. Men prøve flere ganger å fortelle de voksne at uansett hva de tar vekk fra mobberne hjelper det ikke noe. De er nødt til å finne ut hva problemet dems er! Alle bryr seg kunn om de som blir mobbet, men ikke de som mobber.. De har det vell minst like ille, tror jeg..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Halshugg meg gjerne, men jeg velger å bruke min tid på å støtte og hjelpe mobbeofrene, IKKE mobberne. Kanskje det stemmer at mange mobbere gjør det fordi de har alvorlige problemer selv, men ikke kom her å si at mange mobbere ikke også mobber KUN for å være jævlige, for å føle seg litt bedre selv. Jeg så mye mobbing på ungdomsskolen, og kan skrive under på at de som mobbet der, gjorde det kun for egen tilfredsstillelse. Er en gutt mørkhudet, oi, han må vi gjøre livet surt for. Haha, se på brilleapen der da. La oss mobbe han! Tenk litt på at mange mobbeofre tar livet sitt pga mobbingen. Jeg har iallefall ikke dårlig samvittighet over å ikke tenke så mye på mobberne! Mobbing er IKKE greit, uansett! Det er min mening.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Man vil aldri bli kvitt mobbing. Personlig banket jeg bare opp han som mobbet meg. Og vær gang han begynte banket jeg han opp igjen

Han sluttet aldri til slutt sendte jeg han på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...