Amber Skrevet 28. september 2003 #1 Del Skrevet 28. september 2003 Det er ennå nesten fire mnd til jeg skal tilbake til jobben min. Jeg er kalt inn til møte på tirsdag, og regner med at det skal snakkes om når jeg skal begynne igjen, og hvordan, hvor osv. Når de andre hadde permisjon var de også inn til en slik samtale vet jeg. Men de er jo ute i veldig god tid da, og jeg lurer på om de har tenkt å be meg om å starte tidligere. Hvis det er tilfellet, hvilke rettigheter har jeg? Jeg vet at ikke trygdekontoret etterbetaler det jeg har tapt på å gå i 80% lønn. Så isåfall må det jo være en økonomisk kompensasjon ute å går... jeg vet ikke helt om jeg er interessert, men hva kan jeg kreve? Hva om de vil plassere meg på en annen avdeling enn det jeg har jobbet med de siste to årene? Kan jeg nekte på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 28. september 2003 #2 Del Skrevet 28. september 2003 Du kan selvfølgelig forlange å være permisjonstiden ut, dette med permisjon er en lovfestet rettighet. Dersom du ønsker å være hjemme lenger enn den opprinnelige permisjonen, kan du søke om inntil ett åra ekstra permisjon, men denne er da ulønnet. Vet ikke om dette hjalp deg noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå