Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Har virkelig dette pedohysteriet nå godt så langt at menn må kalle voksne damer for damer og ikke jenter? Hørte en mann i går tror jeg det var som snakket om at han skulle ut å finne seg noen jenter å p*** og da fikk han visst spørsmål av noen meget irriterte personer om han var pedo. Damer heter det skreik hun ene til han. Hvor vil egentlig dette ende til slutt?
Antlers Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Synes det er en uting å kalle voksne kvinner for "jenter" og menn for "gutter". "Gutt på 42 søker jente" får det jo til å høres ut som om vedkommende har store problemer. Èn ting er hva man velger å kalle hverandre i et forhold, eller i venneflokken, men ute blant andre bør man vite forskjell på barn og voksne.
Parvati Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Jeg synes det er feil å skjelle ut noen for å si "jente" i stedet for "dame" - Men jeg personlig har begynt å kalle jevnaldrende for "menn" og "kvinner" i alle fall fra vi rundet 25.
Gjest KateW Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 jeg har ikke vært jente side jeg var elleve, tolv år. Men jeg vil ikke påstå at noen som kaller det er pedo, jeg vil dog lure på om han trenger å sjekke synet sitt..
Miss Undercover Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Det hørtes noe overspent ut, ja. En annen ting er at det høres patetisk ut når voksne folk kaller seg selv gutter og jenter - "Jeg er en søt og morsom jente på 43" :S Ingenting galt med å være voksen, så hvorfor late som noe annet, liksom?
Stefan Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Folk skal jo blande seg oppi alt og da. Jeg har andre ting å bry meg om enn å kommentere bruken av gutt/jente kontra mann/kvinne... herregud. Har da kalt meg selv gutt mange ganger jeg, og føler meg ikke noe mer patetisk av den grunn. Har ikke noe sånt voldsomt behov for å definere meg selv. Jeg har beholdt gutten i meg. Lik det eller ikke. Jeg gir faen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå