Gå til innhold

Bytter til juniorseng hjemme - bytte seng andre steder også?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi har sprinkelseng stående hos mine foreldre og på hytta deres. Nå skal vi kjøpe juniorseng, og jeg lurer på hva dere bruker å gjøre dersom dere har senger stående andre steder også? Vi overnatter hos foreldrene mine 2-3 netter i måneden, på hytta kanskje 5 helger i året. Er usikker på om sidene kan fjernes på de to andre sprinkelsengene, det går i allefall ikke ann på vår. Holder det å senke sidene? Kommer barnet seg ut og inn da? Hun er 2 år, men ganske lita for alderen. Ser for meg at hun kanskje ikke vil ligge i sprinkelseng lenger, når hun har blitt vant til storseng!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sprinkelseng stående hos mine foreldre og på hytta deres. Nå skal vi kjøpe juniorseng, og jeg lurer på hva dere bruker å gjøre dersom dere har senger stående andre steder også? Vi overnatter hos foreldrene mine 2-3 netter i måneden, på hytta kanskje 5 helger i året. Er usikker på om sidene kan fjernes på de to andre sprinkelsengene, det går i allefall ikke ann på vår. Holder det å senke sidene? Kommer barnet seg ut og inn da? Hun er 2 år, men ganske lita for alderen. Ser for meg at hun kanskje ikke vil ligge i sprinkelseng lenger, når hun har blitt vant til storseng!

Jeg tror ikke det kommer til å være et problem at det er sprinkelseng andre steder. Sannsynligvis vil det bare kjennes trygt! :)

Skrevet

Null problem. Min eldste kom seg ut av sprinkelsenga ved eiga hjelp då han var ca 20 mnd. Det går og an å ta bort eit par sprinklar ved bein-enden, slik at ungen kjem seg ut sjølv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...