Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Etter å ha vært singel i snart et år, fant jeg meg drømmegutten. Jeg har hatt to langvarige forhold i mitt liv, så jeg begge endte selv pga masse skuffelser, brudd på tillit og utroskap. Men plutselig dukket han opp. Vel, jeg har kjent han i mange mange år. Og vi har i lang lang tid hatt en utrolig godt øye til hverandre. Men pga jeg har vært i forhold, har jeg aldri hatt noe mer enn kun det gode øyet. Vi traff hverandre igjen, og vi har delt noen uker sammen nå. Rett og slett helt fantastisk. De følelsene jeg har fått for denne mannen, som tidligere kun har vært min venn er helt ubeskrivelig høye. Jeg har aldri opplevd noe lignende. Plutselig ble vi stormforelsket. Jeg vet det var gjensidig. Vi har ringt hverandre mange ganger om dagen, sendt sms'er, funnet på alt og ingenting. Rett og slett kost oss skikkelig. Det er absolutt ingen tvil hos meg om at han ikke har følt det samme for meg. Men da vi møttes var han akkurat på vei ut av sitt eget forhold. De har barn på 9 måneder sammen. Og det har vært mye frem og tilbake med de om hvem som skal få foreldreretten/leilighet ol. De krangler og kjefter. Hun vil ha han tilbake. Ikke omvendt. Etterhvert som han har møtt meg, har han vært åpen om alt og fortalt at vi må ta ting sakte og rolig. Barnet er alt for han, og han vil ikke miste det. Jeg har full forståelse at han må ordne opp i alt. Men som lyn fra klar himmel, fant moren til ungen hans ut om oss. Og har laget et eneste kaos. Nå kan han ikke møte meg lengre sier han. Før han har fått orden på alt. Vi var så utrolig forelsket. Og fra å ringes hver time omtrent, og hele tiden vite hva hverandre gjør. Hører jeg ikke et eneste PIP! Hva betyr det? Trenger han faktisk tid til å ordne opp, eller er faktisk toget gått for min del???
jomfrua Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Om toget har gått for din del - kan ingen her inne svare på. Men han har andre prioriteringer nå - og det er ikke så rart. Han har barn han har ansvar for - han må forholde seg til andre ting enn en forelskelse. Sorry, men jeg synes han høres ut som en fornuftig mann som tar en ting av gangen
CeeCee Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Det var en risiko du tok når du ble sammen med en som fortsatt var i forhold. Det var ingen garanti for at han ville forlate den andre, og nå sitter du igjen alene. Ris til egen bak, kalles det. Du burde ventet til han var ledig på markedet, og stilt krav om det, før du innledet noe med denne mannen. Den eneste som kan svare på spørsmålene dine er faktisk han...
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 han hadde akkurat kommet ut av forholdet. En uke før vi møttes
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Du går på en smell dersom du tar alt han sier om mor til barnet bokstavelig. Jeg vil anta at de har gitt det et nytt forsøk. Og jeg synes at du skal gå videre. Dersom resultatet blir at det faktisk BLIR slutt mellom dem, så kommer de begge til å trenge tid alene for å komme over det. Å storme inn i et nytt forhold en uke etter at man har endt forholdet til den andre forelderen til egne barn. Det er sjeldent en god løsning.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Høres dessverre ut som han trengte en han kunne "rømme fra" alt sammen med for en liten stund, og det var deg.
CeeCee Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 han hadde akkurat kommet ut av forholdet. En uke før vi møttes I første innlegget skriver du at han var på vei ut av forholdet når dere traff hverandre. Nå skriver du at han forlot henne en uke før dere møttes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå