Gjest Zanzuel Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Jeg har tatt en kapsel daglig med omega 3,6 og 9 i ca.1 måned og synes huden er blitt finere. Jeg har blandingshud med stor talgproduksjon og småkviser i T- sonen. Blir fort blank i T-sonen men kinnene har tørr hud. Jeg er midt i 30-årene men har teenåringshud med begynnende rynker :o . Har brukt Dermalogica produkter i ca.3 måneder og før det brukte jeg Decleor (liker begge seriene kjempegodt så jeg bruker fortsatt noe decleor). Men så til spørsmålet , andre som har merket bedring på huden av Omega 3, 6 og 9 ? På meg er små kvisene omtrent vekk og tørre kinn (og legge) er ikke lenger tørre .
Gjest Cleopatra Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 (endret) ... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Gjest Lilja Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 Bruker Udos Choice jeg også men har ikke fått i meg den flytende. Føles så ekkelt å svelge masse olje synes jeg. Hvordan får du det i deg? Har også hørt at flytende har bedre effekt enn kapslene.
Gjest hanif Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Har ikke prøvd, men jeg har fått det anbefalt.. Hvor kjøper dere det? På helsekostbutikk? Apotek?
Gjest Zanzuel Skrevet 3. oktober 2003 #5 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg kjøper kapsler på helsekostbutikk. Klarer ikke drikke "olje". Jeg kjøpte 100 kapsler for ca.330 kr. Doseringen er 1 - 2 kapsler daglig og jeg tar 1 til dagen. (Husker ikke merket og kan ikke se etter akkurat nå, er på jobb :oops: .)
Gjest Cleopatra Skrevet 6. oktober 2003 #6 Skrevet 6. oktober 2003 (endret) ..... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå