Gå til innhold

Finn min highlighter

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har såpass mange dårlige erfaringer at jeg prøver å lage en egen tråd der jeg spesifiserer mine behov litt, og krysser fingrene for at noen sminkejunkier med god produktoversikt kan hjelpe!

Jeg har "rosa" hud, dvs. jeg er ganske blek med røde kinn og litt fregnedryss. Jeg har veldig store kinnbein, og vil markere dem litt med highlighter. Jeg kan ikke bruke rouge fordi det blir bare kaos med mine allerede rosa kinn, og solpudder ser som oftest ganske rart ut (men jeg tåler litt gyldent skimmer). Dette høres veldig kaldt ut, men jeg har en varm tone i håret og kler veldig godt gull/brun øyensminke.

Problem: alle highlightere som er lyse nok er altfor sølvaktige i fargen! selv om de ser fine ut før jeg kjøper de og på andre er det noe med hudtonen min og det rosa som gjør at alt ser ut som jeg har pyntet meg til nyttårsaften med sølvskimmer. Eventuelt glitrer det bare for mye.

Jeg trenger altså en highlighter som er lys, uten for mye glitter og laangt unna sølvtoner. samtidig må den ikke være for gylden, da looken min er litt mer English rose. :)

Puh, langt! Men jeg er i kinnbein-modus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Benefit High Beam er fantastisk, og burde passe utmerket for deg. Den er rosatonet, men ikke for rosa, jeg har nøytral/varm hudtone, og den passer perfekt til meg. Den er ikke skimrende type discokule, og inneholder ikke en eneste glitterpartikkel. Med denne er det superenkelt å få et perfekt resultat.
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk til begge! Jeg er såpass produktjunkie at jeg prøver begge to, skader aldri å veksle mellom eventuelle favoritter. :)

Skrevet

Jeg bruker en sjampanjefarget skimrende øyeskygge. Mye å velge i øye-skygger. Trenger ikke å være en highlighter.

Skrevet

Takk til begge! Jeg er såpass produktjunkie at jeg prøver begge to, skader aldri å veksle mellom eventuelle favoritter. :)

Ahh, du er min type dame! :rødme: Hvorfor begrense seg til et produkt når du kan kjøpe flere? :) Du kan jo bare gi produktet Heidi anbefalte til en venninne når du oppdager at det jeg linket til er mye bedre. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...