Suzette Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Jeg er bedt i bryllup til en venninne nå i høst. Gleder meg veldig! Kleskoden i dette bryllupet er smoking/mørk dress. "Problemet" er at jeg på det tidspunktet er veldig gravid... Ikke helt fødeklar altså, men blir nok såpass stor at mine vanlige kjoler ikke passer. Er det noen som har tips til hvor jeg kan leie (siden kjolen ikke kommer til å bli brukt så mange gangene) en pen kjole som passer gravidmagen? Ikke gallakjolestil, men rett og slett en penkjole som passer til kleskoden. Jeg er også villig til evt. å kjøpe meg noe, så også tips om "kjøpesteder" mottas med takk. Helst ikke kjempedyre ting da, blir jo nesten en engangkjole :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Om du kjøper kjole får du sikkert solgt den videre
O'hara Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Hva med denne? Det er jo en kjole, som det ser ut til, du kan dresse opp litt med fine sko, smykker, sjal og andre accessories. Ikke er den spesielt dyr heller. Andre kjoler fra Mamalicious finner du her.
Niennas Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Man har også "Butter By Nadia"-kjolene, som passer alle størrelser. Det er bare et skjørt, også lager du toppen selv. Den er nokså dyr, men kan da også brukes til senere anledninger Som oftest kan du velge i sateng, eller i et mykt, deilig jersey-stoff (type myk tskjorte-stoff). Jeg liker iallefall denne.
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Heisann Eg har ein kjole som ikkje er gravidkjole, men som er ypperlig til det alikevel! Like fin å bruke med flat mage, for den har emire-liv (og den skjuler litt for oss som ikkje har flat mage ) Det er en FLOYD kjole, og eg har sett den i mange forskjellige farger og lengder *lete etter link...* http://www.floyd.no/Artikler/Hovedgruppe/Kjoler Masse nydelige kjolar her, som du fint kan ha etterpå :D Viss du ser på salg-sidene, er der langee kjolar heilt nedi 399, og korte for 149! Eit kupp, for dette er gode kjolar!
Suzette Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2010 Oj, så flinke dere er!! Jeg skjønner at jeg må bli flinkere til nettshopping! Var jo masse fint, er jo moro å kunne pynte seg selv med mage Veldig kjekt med empireliv, da blir det jo flerbrukskjole med en gang! Artig vri med den lage-selv-kjolen også! Syns dere som har svart til nå traff smaken min veldig bra forresten, skulle tro dere kjente meg
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Kjoler med liv under puppene vil nok passe til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå