Gå til innhold

Møtte drømmefyren

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Først må jeg bare si at ikke har noen planer om å prøve meg på denne fyren. Han er ikke singel, og det respekterer jeg, men må bare komme med et lite hjertesukk.

For noen dager siden var jeg i bursdag til min beste venninne, og fikk møte bestekompisen til kjæresten hennes. Herregud, for en fyr. Er lenge siden jeg har blitt så sinnsykt betatt av noen så fort. Snakket (snakket, ikke flørtet) mye med ham i løpet av kvelden, og han er rett og slett alt jeg vil ha. Morsom, smart, snill og ikke minst utrolig kjekk. Åååååååååå, the good ones are always taken. :(

Mja, vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Ville bare klage litt.

Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Åååååååååå, the good ones are always taken"

"The good ones go first sånn er det med alt."

Og kommentarer som dette er jo skikkelig hyggelig mot alle oss som fremdeles er single... eller... :kjefte:

Du er vel singel selv TS, så du er altså ikke en av "the good ones", hvorfor da jage etter "good ones"?

Jeg er defintivt a good one, og er ikke singel fordi ingen har "tatt meg"...

Positiv tankegang jenter!!!

Såklart ikke alle de beste er tatt, slik er det definitivt ikke med alt!! (verken menn, kvinner, sko eller kjoler!! :ler: )

Man må bare følge med, nyte livet og være oppmerksom på hva det har å by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men Aline, de blir jo single en gang de også. Selv de er "taken" betyr ikke det at de kommer til å være det for alltid :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei men Aline, de blir jo single en gang de også. Selv de er "taken" betyr ikke det at de kommer til å være det for alltid :gjeiper:

bryr meg ikke om dem, men ved å si "the good once are always taken", når man selv IKKE er taken, sier man også at man selv ikke er en good once. For om man hadde vært det, så hadde man jo også vært taken.

Altså snakker jeg ikke om 'de', men om 'oss'. Og ikke søren om jeg har tenkt å bli plassert utenfor noen kategori "good once" bare fordi jeg ikke er taken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryr meg ikke om dem, men ved å si "the good once are always taken", når man selv IKKE er taken, sier man også at man selv ikke er en good once. For om man hadde vært det, så hadde man jo også vært taken.

Altså snakker jeg ikke om 'de', men om 'oss'. Og ikke søren om jeg har tenkt å bli plassert utenfor noen kategori "good once" bare fordi jeg ikke er taken.

Nei, men ta det med ei klype salt da ;) mange "good once" som ikke er taken også. Det er bare et ordtak, ikke gjør en stor ting ut av det. Det er jo mange mennesker som man ikke forstår hvorfor får seg kjæreste, men som har draget som bare det og skifter kjærester hele tiden. Jeg leste det første innlegget til TS som et innlegg skrevet i litt frustrasjon, men også som et ikke seriøst, litt morsomt innlegg, og responderte på det på samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld - men dere er klar over at dere debatterer uttrykket "god en gang" her :ler:

Once - betyr "en gang"

One's - betyr "de"

Sorry - jeg måtte bare bry meg :hoho:

(og jeg ser det var rett fra start altså)

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jadda jadda jadda... sitt på henda deres, sånt skjer! :fnise:

@I.am.me: bare meg som blir litt oppgitt hver gang jeg hører det uttrykket, rett og slett fordi det sett fra den side, ikke er noe snilt sagt mot alle de som ikke er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

"Åååååååååå, the good ones are always taken"

"The good ones go first sånn er det med alt."

Og kommentarer som dette er jo skikkelig hyggelig mot alle oss som fremdeles er single... eller... :kjefte:

Du er vel singel selv TS, så du er altså ikke en av "the good ones", hvorfor da jage etter "good ones"?

Jeg er defintivt a good one, og er ikke singel fordi ingen har "tatt meg"...

Positiv tankegang jenter!!!

Såklart ikke alle de beste er tatt, slik er det definitivt ikke med alt!! (verken menn, kvinner, sko eller kjoler!! :ler: )

Man må bare følge med, nyte livet og være oppmerksom på hva det har å by på.

TUSEN TUSEN TAKK for dette innlegget! Stor klem.

Hilsen en annen "good one" som ikke er "taken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hæhæhæ, mente det jo ikke sånn. Er jo "good" jeg også, men er så forbasket kresen. Og når jeg endelig treffer en som jeg synes er utrolig interessant og kjekk, så er han selvsagt opptatt. Og såklart vet jeg ikke om han er perfekt, men han har de samme interessene som meg, or virker som en utrolig oppegående og grei fyr. Klart det er mange oppegående menn der ute, men nå var det han som fanget oppmerksomheten min, da. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Min eks virka perfekt han også, og så var han voldelig, sosiopat (hadde tilmed rykte på seg på å være det!), løgnersk, utro og hadde ikke engang fullført videregående. Perfekt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Glemte å legge til at han også var tidligere kriminell og rusmisbruker. Men utad og som person var førsteinntrykket av at han var perfekt. Vakker mann, flott og veltrent kropp. Snill som et lam, og virka som at han hadde sunne interesser. Til jeg flytta sammen med han. Da kom alt frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legge til at han også var tidligere kriminell og rusmisbruker. Men utad og som person var førsteinntrykket av at han var perfekt. Vakker mann, flott og veltrent kropp. Snill som et lam, og virka som at han hadde sunne interesser. Til jeg flytta sammen med han. Da kom alt frem.

Ja, det er sånn. Man kjenner ingen før man lever og bor i sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

Unnskyld - men dere er klar over at dere debatterer uttrykket "god en gang" her :ler:

Once - betyr "en gang"

One's - betyr "de"

Sorry - jeg måtte bare bry meg :hoho:

(og jeg ser det var rett fra start altså)

Må korrigere deg, Suzy, ones heter det, altså "de" i denne betydningen, ingen apostrof :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må korrigere deg, Suzy, ones heter det, altså "de" i denne betydningen, ingen apostrof :) .

Du har helt rett! Bøyer meg ydmykt i støvet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Spørsmål: Hvis han som er opptatt gjorde det slutt med kjæresten, og du var usikker på om det skyldtes deg eller ikke - hvor lang "karantene" ville du gitt ham etter bruddet? Er nemlig i en slik situasjon med drømmemannen, og har brutt all kontakt i lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...