camilla16 Skrevet 19. juli 2010 #1 Del Skrevet 19. juli 2010 Det er mye snakk om overvektige, men ingen tar opp problemet med å være undervektig. Jeg er 16 år, er ca 173 cm høy , og veier 47 - 48 kg. BMIen min viser at jeg er undervektig. Jeg er og har alltid vært en spinkel person, men blir allikevel ganske bekymret over vekten min. Pga at jeg har diabetes trener jeg en del og spiser normalt.Så det er ikke spisingen det går på, med tanke på at jeg ofte er sulten. Men i det siste har jeg nesten sluttet å trene. Grunnen til dette er at jeg med en gang ser vekttap. Mange sier jeg burde fortsette å trene for å få opp vekten (siden muskler øker vekten.) Jeg savner å trene! Legene mine er bekymret for at jeg har kraftig væskemangel og at kroppen tømmes for væske veldig fort, og tror kanskje dette kan være grunnen til vekttapet. Uansett, så vil jeg prøve å gjøre noe med det! Noen som har det samme problemet? Eller har forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #2 Del Skrevet 1. august 2010 du burde poste innlegget i et annet rom enn øvelsesrom, for eks kropp og helse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå