Gå til innhold

Har idealene blitt snudd om?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag så tenner kvinner tenner som oftest på sterke, myke og store menn (gjerne kraftige bamser), mens menn tenner på høye og tynne kvinner med smale hofter og små bryster. Før i tiden så skulle kvinner ha litt former og være litt mykere (spesielt på 50-tallet), mens menn skulle være høye, slanke og gjerne litt hengslete (spesielt på 70-tallet). Skal si idealene og preferansene har forandret seg de siste 30 årene! Det er nesten slik at det mannlige og kvinnelige idealet er blitt byttet om. Flere som har lagt merke til dette? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

små og smale hofter? har jeg aldri hørt om...

Gjest Eldre_Kvinner_JA
Skrevet

Jeg er en gutt på 18 og tenner ikke noe særlig på tynne jenter. De må ha litt former da. Om de er lang eller kort driter jeg i så lenge de ikke er lengre enn meg :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke TS' idé om hva folk tenner på stemmer så veldig mye virkeligheten, og kisen med en profil som er dedikert til å komme i buksa på eldre kvinner er direkte tragisk.

Gjest Trajan
Skrevet

hva som blir sett på som sexy vakkert osv. Blir alltid forandret slik har det alltid vært igjennom menneskets historie

Gjest Gjest
Skrevet
og kisen med en profil som er dedikert til å komme i buksa på eldre kvinner er direkte tragisk.

Det er nå verre med unge kvinner som vil ha voksne menn.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er nå verre med unge kvinner som vil ha voksne menn.

Enig. Kjenner ei dame på 39 som hadde forhold til en kar på 62. Discussing---

Gjest anonym1
Skrevet

Ja, jeg har også lagt merke til dette. Det er litt merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...