Gjest Koukla Skrevet 19. juli 2010 #1 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg skal til Sør-England til høsten, til en by jeg ikke kjenner til. Jeg har ikke vært mye i England før, men har lyst til å shoppe en del. Jeg skulle gjerne visst litt på forhånd hva jeg skal se etter, og kunne tenkt meg å søke litt på nettet før jeg drar for å finne ut hva som finnes i denne byen. Jeg har prøvd å søke på bynavnet+shopping o.l., men får dårlig med treff. Jeg ser selvfølgelig etter dameklær, men spesielt barneklær (barn i alle aldere, baby til tenåring). Noen som kan hjelpe meg med noen navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koukla Skrevet 20. juli 2010 #2 Del Skrevet 20. juli 2010 Neimen, er det ingen som kjenner til noen butikker eller kjeder i England som selger barneklær?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 20. juli 2010 #3 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Kanskje Mothercare eller Pumpkin Patch ligger i byen du skal til? Endret 20. juli 2010 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red headed girl Skrevet 20. juli 2010 #4 Del Skrevet 20. juli 2010 Primark! Masse billige (og pene!) klær til hele familien:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristycreme Skrevet 16. august 2010 #5 Del Skrevet 16. august 2010 Monsoon Next John Lewis Zara House of Fraser Debenhams Disney Store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koukla Skrevet 2. september 2010 #6 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde nesten glemt denne tråden, jeg! Tusen takk for mange tips! *noterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. september 2010 #7 Del Skrevet 2. september 2010 Marks & Spencer New Look Miss Selfridge Wallis Apple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 10. september 2010 #8 Del Skrevet 10. september 2010 Primark! Masse billige (og pene!) klær til hele familien:) Her fikk barna selv gå og finne seg klær. Vi fant alle masse fint og billigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå