Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise med ving, og der reklamerer dem for at man kan reservere flyseter gjennom www.paxreport.net. Når jeg nå logget meg inn der så ser jeg at jeg og min kjæreste ikke får sitte ved siden hverandre på veien bort eller tilbake. Vi er delt av midtgangen.

Jeg liker absolutt ikke å fly, og er villig til å gjøre alt for å få sitte ved siden av han. Jeg finner ingen info om dette noen plass, er det noen som vet hvor jeg kan henvende meg?? Dette betyr veldig mye for meg, så nå mistet jeg litt av gleden av å reise :(

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi skal reise med ving, og der reklamerer dem for at man kan reservere flyseter gjennom www.paxreport.net. Når jeg nå logget meg inn der så ser jeg at jeg og min kjæreste ikke får sitte ved siden hverandre på veien bort eller tilbake. Vi er delt av midtgangen.

Jeg liker absolutt ikke å fly, og er villig til å gjøre alt for å få sitte ved siden av han. Jeg finner ingen info om dette noen plass, er det noen som vet hvor jeg kan henvende meg?? Dette betyr veldig mye for meg, så nå mistet jeg litt av gleden av å reise :(

hvor lenge til dere reiser? Skjønner ikke hvordan det er mulig hvis du faktisk har bestilt plasser. Eller har jeg misforstått?

Vi har alltid fått plassene vi har bestilt (og betalt for>)

Skrevet

Det er to dager til... vi har bestilt billetter, altså vanlige, ikke noen spesielle plasser eller noe. Var bare det at når jeg logget meg inn på den sider der man skal kunne velge hvor man vil sitte mot betaling at vi så at vi ikke får sitte helt ved siden av hverandre..

Skrevet

Hei, jeg ville spurt på flyet om en på nabosetet kunne tenke seg å bytte plass med deg eller din kjære. Jeg tror ikke det vil by på store problemet, med mindre det er barn som sitter sammen med foreldrene sine. Det går i så fall sikkert an å få bytte med noen som sitter på en annen rad. En gang vi reiste fire i familien fra Kypros til Norge, hadde vi fått rad 13 ombord på flyet. Rad 13 eksisterte ikke på det gjeldende flyet, men vi fikk sitte sammen to og to andre på andre ledige rader. Kabinpersonalet er nok behjelpelig med å finne en god løsning for deg tror jeg :) Lykke til og GOD REISE!

Skrevet

Tusen takk :)

Tok kontakt med de som har med plasseringen på flyet å gjøre, og det ordnet seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...