Antlers Skrevet 20. juli 2010 #41 Skrevet 20. juli 2010 Du må jo være et køddenick. Tør vedde på at du ikke hadde kjent forskjell på en på 15 og en på 13... Jeg har en elsker med 13, og det skal veldig mye til før hn faller ut. Vet du ikke hvordan du kniper, jente? Et køddenick? Hvorfor det? :klø: Nå var det vel ikke dette tråden skulle handle om, men greit, jeg skal svare deg. Om du har en elsker med 13 cm lang penis og du synes det fungerer fint, så betyr jo ikke det at det samme er optimalt for meg. Knipe kan jeg, men knipe så mannen ikke er i stand til å trekke penis ut av en våt vagina - nei, så trang er jeg nok ikke 13 cm er ikke nok for å bunne meg (da mener jeg ikke nå frem til den tøyelige bunnen av skjeden, det kan jeg gjøre med en finger, men å faktisk tøye den), og jeg synes 15 cm er grensen som skiller ok sex fra fantastisk sex (kan godt være litt større også, det går helt greit). Om du har flat rumpe og jeg har en større rumpe så sier det seg selv at jeg da trenger et par ekstra cm for å unngå at penis kommer til kort (ikke meningen å beskylde deg for å være uten former, bare et eksempel). Er 13 cm nok til å gjennomføre et samleie? Absolutt! Er det nok til å være fantastisk sex jeg har lyst til å oppleve hver dag i fremtiden? Nei, sorry Mac, det er det ikke. 2 cm kan se lite ut på linjalen, men i praksis utgjør det jo en forskjell. Bare tenk på hvor stor forskjell 2 cm i omkrets utgjør Er det flere penisspørsmål, ta det heller i en penistråd, så skal jeg svare der. Kommer ikke til å svare på flere slike spørsmål i denne tråden
juni Skrevet 20. juli 2010 #42 Skrevet 20. juli 2010 Jeg skjønner ts, og tror det har mer med livsstil enn selve magen å gjøre! Min mann har litt mage, vel veldig liten egentlig, men er trent og sterk og trener mye, han har lav forbrenning og er glad i mat. Jeg synes han er supersexy! Hadde han sett helt lik ut men hadde ligget på sofaen/sittet foran pc hele dagen, spist drittmat og ikke giddet å bli med på noe, ja, da hadde jeg synes han var skikkelig turn off! Hvis han hadde vært ekstremt opptatt av utseendet og hatt en fanatisk livsstil for å lide seg til six pack (nå gjelder dette han, mange får det jo lett til uten å være fanatisk) så hadde det også være turn off! Jeg tenner på oppegående menn, som lever passelig sunt, tar vare på seg selv og nyter livet! Det er så enkelt!
Gjest gjest Skrevet 20. juli 2010 #43 Skrevet 20. juli 2010 Jeg er sammen med en mann med stor mage, og må innrømme at dette er et pluss når vi har sex. Når han reiser seg litt opp (mens jeg ligger på rygg), blir klitoris stimulert samtidig som han penetrerer. Deilig!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2010 #44 Skrevet 20. juli 2010 Jeg er sammen med en mann med stor mage, og må innrømme at dette er et pluss når vi har sex. Når han reiser seg litt opp (mens jeg ligger på rygg), blir klitoris stimulert samtidig som han penetrerer. Deilig!
Gjest womenwomen Skrevet 21. juli 2010 #45 Skrevet 21. juli 2010 Mannen jeg er sammen med har utviklet en veldig stor mage...og det er nok til at jeg ikke vil ha sex. Sier nei hver gang...og det blir aldri noe. Han sier han skal trene men det skjer ikke noe. Han er mye foran PC og er litt nerdete. Syns ikke noe om menn som det...tenker jeg skal ende hele forholdet. Har andre her liknende erfaringer? Skjønner det godt TS ! Du er ikke overfladisk & slem , det er bare et problem å tenne på " mage " og det kan ikke du selv noe for ... VOM på menn vitner om usunnhet og kanskje dårlig helse med påfølgende dårlig potens også . Det er usexy . Alle tenner vi på individer som ser sunne og spreke ut med gode gener . Ligger i oss alle . Husker jeg jobbet sammen med en høy og mørk men FET mann ... syns aldri han var tiltrekkende i det hele tatt . Så tok det lang tid før jeg så noe mer til han . Plutselig en dag ser jeg samme mannen , men da sikkert 30 kg lettere minst ...Gud så kjekk han egentlig var tenkte jeg . Han var jo virkelig en pen mann i virkeligheten - BAK KILOENE MED ALLT FETTET som hadde gjemt han bort de siste år . Synd når fedme ødelegger kjekke og pene folk ...
Stefan Skrevet 21. juli 2010 #46 Skrevet 21. juli 2010 Ikke rart man mister troen på kvinner når man henger rundt her på kvinneguiden... Herregud så mye rart man hører her... hahaha. Noen klarer ikke se forbi en mage som er blitt noe større enn den var da de ble sammen, noen har en magisk grense på tissetasser... utrolig! :D
Gjest KateW Skrevet 21. juli 2010 #47 Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg tenker det samme som du, Stefan! Og det som også slår meg, er at alle disse hurpene har TYPE! Er de fleste menn hemmelige masochister? Endret 21. juli 2010 av KateW
Gjest womenwomen Skrevet 21. juli 2010 #48 Skrevet 21. juli 2010 Ikke rart man mister troen på kvinner når man henger rundt her på kvinneguiden... Herregud så mye rart man hører her... hahaha. Noen klarer ikke se forbi en mage som er blitt noe større enn den var da de ble sammen, noen har en magisk grense på tissetasser... utrolig! :D Hva rart har du lest å hørt .. ? Noe spesielt du sikter til ?
Stefan Skrevet 21. juli 2010 #49 Skrevet 21. juli 2010 Jeg tenker det samme som du, Stefan! Og det som også slår meg, er at alle disse hurpene har TYPE! Er de fleste menn hemmelige masochister? Ja, det virker som det er en del masochister her i dette landet. Og fler vil det nok bli med tiden, ettersom kravene fra disse kvinnene blir enda større... Dersom ikke mennene endelig våkner og sier "nok er nok", da... men hva er sjansen for det...? med disse tafatte menn som finnes i Norge....
Gjest Eurodice Skrevet 21. juli 2010 #50 Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg tenker det samme som du, Stefan! Og det som også slår meg, er at alle disse hurpene har TYPE! Er de fleste menn hemmelige masochister? Uffameg Kate, nå blir jeg virkelig lei meg, jeg er da ingen hurpe . Er det ikke ganske vanlig å ha noen preferanser til utseende da, for både kvinner og menn? Nå snakker jeg ikke om å være topptrent og billedskjønn, men sunn og frisk og oppegående. Edit: Satt inn en manglende bokstav, "p". Tastaturet er ikke helt godt. Er en viss forskjell på referanser og preferanser . Endret 21. juli 2010 av Belladonna
Stefan Skrevet 21. juli 2010 #51 Skrevet 21. juli 2010 Hva rart har du lest å hørt .. ? Noe spesielt du sikter til ? Man kan gå inn i hvilken som helst tråd her, womenwomen....
Gjest KateW Skrevet 21. juli 2010 #52 Skrevet 21. juli 2010 Bella, jeg siktet ikke til deg! *presiserer* Men i hovedinnlegget, så er det jo ikke bare magen, det er måten hun uttrykker seg på, som gjør at jeg ikke kan se en eneste følelse involvert. Og da blir jeg matt! På samme måte som når jeg leser, han har litt liten tiss, burde jeg dumpe'n? Øh, DET VET VEL BARE DU! Har han stort hjerte? Det kan veie opp for både tissefanter og mager, tenker jeg. preferanser, er selvsagt lov. Og man skal ikke finne seg i alt eller "tenne" på alt for å være snill.
Gjest womenwomen Skrevet 21. juli 2010 #53 Skrevet 21. juli 2010 Ikke rart man mister troen på kvinner når man henger rundt her på kvinneguiden... Herregud så mye rart man hører her... hahaha. Noen klarer ikke se forbi en mage som er blitt noe større enn den var da de ble sammen, noen har en magisk grense på tissetasser... utrolig! :D Jeg går ut ifra at TS snakker om en mann som har forandret seg veldig mye i KG og nå har VELDIG " stor mage " etter år sammen . Kan forstå det dersom det er betydelig mye overvekt .Ingen liker å se partneren sin forandre seg totalt og negativt utseendemessig . Men er det bare litt ...er det ille å reagere slik .Da er det jo bare en bagatell syns nå jeg . Ville ikke mistet sexlysten av slike bagateller . Men forandret han seg veldig mye og ble veldig fet ...hadde jeg nok fått øynene opp for andre menn etterhvert .Skal være så ærlig å si det rett ut ! Det går an å miste tenningen , dersom man ikke liker det man " ser " desverre .Kvinner er også visuelle . Er ikke bare menn som er det .Finns mange menn som mister lysten på dama også - dersom hun plutselig eser ut i kg og forandrer seg mye .
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2010 #54 Skrevet 21. juli 2010 Jeg går ut ifra at TS snakker om en mann som har forandret seg veldig mye i KG og nå har VELDIG " stor mage " etter år sammen . Kan forstå det dersom det er betydelig mye overvekt .Ingen liker å se partneren sin forandre seg totalt og negativt utseendemessig . Men er det bare litt ...er det ille å reagere slik .Da er det jo bare en bagatell syns nå jeg . Ville ikke mistet sexlysten av slike bagateller . Men forandret han seg veldig mye og ble veldig fet ...hadde jeg nok fått øynene opp for andre menn etterhvert .Skal være så ærlig å si det rett ut ! Det går an å miste tenningen , dersom man ikke liker det man " ser " desverre .Kvinner er også visuelle . Er ikke bare menn som er det .Finns mange menn som mister lysten på dama også - dersom hun plutselig eser ut i kg og forandrer seg mye . Men forstår du ikke at kvinner kun har lov til å tenne på personlighet? Det er bare menn som har lov å ha preferanser når det gjelder utseende. Kvinner med preferanser er "hurper".
Stefan Skrevet 21. juli 2010 #55 Skrevet 21. juli 2010 Jeg går ut ifra at TS snakker om en mann som har forandret seg veldig mye i KG og nå har VELDIG " stor mage " etter år sammen . Kan forstå det dersom det er betydelig mye overvekt .Ingen liker å se partneren sin forandre seg totalt og negativt utseendemessig . Men er det bare litt ...er det ille å reagere slik .Da er det jo bare en bagatell syns nå jeg . Ville ikke mistet sexlysten av slike bagateller . Men forandret han seg veldig mye og ble veldig fet ...hadde jeg nok fått øynene opp for andre menn etterhvert .Skal være så ærlig å si det rett ut ! Det går an å miste tenningen , dersom man ikke liker det man " ser " desverre .Kvinner er også visuelle . Er ikke bare menn som er det .Finns mange menn som mister lysten på dama også - dersom hun plutselig eser ut i kg og forandrer seg mye . Jeg var sammen med ei jente en gang som la på seg mye grunnet sykdom. Jeg ble. Når hun var kommet over kneika, var jeg den første til å hjelpe henne tilbake til sitt vanlige aktive liv, ved å ta henne med ut på gåturer, aktivitetsbaserte strandturer og lignende. UTEN å være negativ. Hun kom tilbake til god gammel form. Alt hun behøvde var en liten dytt. Selv når hun var på det største, mistet jeg ikke lysten på henne, fordi hun fremdeles var den samme. Det var bare mer av henne. Men folk er forskjellige, ja. Har man litt for mye her og der i løpet av et samliv, kan man bli dumpet, og dersom man kler seg naken for enkelte her og hun finner ut at man mangler en liten cm eller to, så kan man bare kle på seg og dra hjem, for da er man ikke av interesse. Jeg er glad jeg har litt andre verdier enn som så.
Stefan Skrevet 21. juli 2010 #56 Skrevet 21. juli 2010 Men forstår du ikke at kvinner kun har lov til å tenne på personlighet? Det er bare menn som har lov å ha preferanser når det gjelder utseende. Kvinner med preferanser er "hurper". Nei, dere har lov til å være vel så overfladiske som de "mennene" du snakker om. Om nå det skulle være et mål i seg selv. Jeg vil dog bruke min rett til å kommentere overfladiskhet uansett kjønn. Ettersom jeg tilbringer tid her inne, har jeg faktisk lært å sette større pris på personlighet som et tenningsbegrep. Det finnes heldigvis mange oppegående og forfriskende kvinnelige debattanter her inne også.
Noorgie Skrevet 21. juli 2010 #57 Skrevet 21. juli 2010 Mener du virkelig at det også er kvinnens ansvar, å motivere en voksen mann til å endre livsstilen sin? Burde det ikke begynne å ringe en bjelle for ham når hun ikke har lyst på sex fordi han ikke er særlig attraktiv med stor mage? Jeg tenner ikke på store/fete menn, så jeg forstår TS godt. Nå synes jeg du argumenterer tøvete Belladonna! Hvorfor kan ikke partneren være behjelpelig med å prøve å hjelpe til, dvs trimme og lage "riktigere" mat? Det virker som man i et forhold kun har ansvar for seg selv, her får hver mann/kvinne klare seg selv. Liker ikke slikt, det burde være unødvendig når man tross alt er i et forhold.
Stefan Skrevet 21. juli 2010 #58 Skrevet 21. juli 2010 Nå synes jeg du argumenterer tøvete Belladonna! Hvorfor kan ikke partneren være behjelpelig med å prøve å hjelpe til, dvs trimme og lage "riktigere" mat? Det virker som man i et forhold kun har ansvar for seg selv, her får hver mann/kvinne klare seg selv. Liker ikke slikt, det burde være unødvendig når man tross alt er i et forhold. Iallefall om man er misfornøyd med noe selv. Da gjør det ikke noe om man oppmuntrer og tilrettelegger, mener nå jeg. Det er vel en grunn til at man er to?
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2010 #59 Skrevet 21. juli 2010 Nei, dere har lov til å være vel så overfladiske som de "mennene" du snakker om. Om nå det skulle være et mål i seg selv. Jeg vil dog bruke min rett til å kommentere overfladiskhet uansett kjønn. Ettersom jeg tilbringer tid her inne, har jeg faktisk lært å sette større pris på personlighet som et tenningsbegrep. Det finnes heldigvis mange oppegående og forfriskende kvinnelige debattanter her inne også. Selvsagt er menn takknemlige for alle de "oppegående" kvinnene som liker småstygge tjukkaser.
Stefan Skrevet 21. juli 2010 #60 Skrevet 21. juli 2010 Selvsagt er menn takknemlige for alle de "oppegående" kvinnene som liker småstygge tjukkaser. Eller kanskje har annet enn overfladiske verdier?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå