Gå til innhold

Mannen har stor mage

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gjøre noe med maten du serverer han?

Hæ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pffft. Hadde dere hatt nok sex hadde han aldri fått så stor mage. Tenk på dèt, du ;)

Om det er du som er mest opptatt av at magen hans skal vekk, synes jeg det er en god idè om du finner på aktiviteter som kan være til glede for ham (helst deg også, da). Ikke nevn at dere skal gjøre det for å slanke ham, det fjerner jo fort mye av gleden ved å finne på noe sammen. Høres litt rart ut å dumpe noen bare pga. litt mage, men om det er andre ting ved ham som også plager deg forstår jeg det bedre.

Gjest mmann
Skrevet

Det faller deg ikke inn at det er mannen som står for matlagingen, da? Det er ikke slik i våre dager at det er "kvinnfolkarbeid".

Glad jeg har et kvinnfolk fra andre dager jeg da.

Gjest Eurodice
Skrevet

Glad jeg har et kvinnfolk fra andre dager jeg da.

Jeg skulle gjerne hatt en mann som var flink med matlagning, jeg :) . Det er ikke alltid så fristende å lage mat til seg selv.

Skrevet

Det er greit at du ikke er tiltrukket av han lengre, siden han har forandret seg, og det er jo veldig synd. Men, det er ganske teit av deg at du ikke klarer å se forbi magen å se mannen som er på innsiden, han du ble forelsket i og tiltrukket av i begynnelsen. So what om han har litt mage? Han har 100% lov til å ha litt ekstra på kroppen han og. Det er garantert noe ved _deg_ han ikke liker heller. Å det klarer han å se forbi....

Gjest Eurodice
Skrevet

Pffft. Hadde dere hatt nok sex hadde han aldri fått så stor mage. Tenk på dèt, du ;)

Nåja, det kan man nok sette et stort spørsmålstegn ved.

Om det er du som er mest opptatt av at magen hans skal vekk, synes jeg det er en god idè om du finner på aktiviteter som kan være til glede for ham (helst deg også, da). Ikke nevn at dere skal gjøre det for å slanke ham, det fjerner jo fort mye av gleden ved å finne på noe sammen. Høres litt rart ut å dumpe noen bare pga. litt mage, men om det er andre ting ved ham som også plager deg forstår jeg det bedre.

Mener du virkelig at det også er kvinnens ansvar, å motivere en voksen mann til å endre livsstilen sin? Burde det ikke begynne å ringe en bjelle for ham når hun ikke har lyst på sex fordi han ikke er særlig attraktiv med stor mage? Jeg tenner ikke på store/fete menn, så jeg forstår TS godt.

Skrevet

Mener du virkelig at det også er kvinnens ansvar, å motivere en voksen mann til å endre livsstilen sin? Burde det ikke begynne å ringe en bjelle for ham når hun ikke har lyst på sex fordi han ikke er særlig attraktiv med stor mage? Jeg tenner ikke på store/fete menn, så jeg forstår TS godt.

Jeg mener man kommer mye lenger med å være konstruktiv. Vi aner fortsatt ikke hvor mye mage det er snakk om, men hvis man tror at mannen man ble sammen med aldri kommer til å forandre seg, få litt alderstillegg, grått hår, rynker, slapp hud - da er man bare naiv. Jeg kommer sikkert til å ha pupper som henger nedpå knærne om 30 år, til tross for at samboeren min sikkert synes det er mye finere med struttepupper :fnise: Sykelig overvekt hadde jeg nok hatt problemer med å tenne på selv, men forlate mannen pga. stor mage? Det høres helt fjernt ut for meg.

Jeg ser faktisk flere kvinner enn menn med litt mage, og det samme gjelder der - det er bare positivt å ta dem med på aktiviteter som forbrenner kalorier, samtidig som man tilbringer kvalitetstid sammen. Aldri hørt en mann klage på at kona har noen kilo ekstra. Om vedkommende selv ikke er motivert til å gå ned noen kilo så må jo partner hjelpe til med å ta tak i det om h*n synes det er et problem. Den manglende tenningen er ikke mannens problem, det er kvinnens i dette tilfellet. Nei, hun kan ikke noe for at hun ikke tenner, men hun kan gjøre noe med det. Kan det redde et forhold synes jeg slettes ikke det har noe å si at hun velger å motivere en voksen mann. Det blir litt som når en partner er PC-avhengig. Vil man ha vedkommende vekk fra datamaskinen bør man jo kunne tilby alternativ underholdning selv, ikke bare si "Hei du, nå får du ikke sitte foran PC'en lenger :nei: "

Gjest KateW
Skrevet

Det høres ikke ut som du er interessert i mannen din overhodet. Du klager på mer enn bare magen. Å legge om livsstilen er ofte et smart partiltak. Dersom den ene sitter og kritiserer den andres flesk, går det fort over i både avmakt og depresjoner.

Elsker du mannen, elsker du magen hans også, og da kan dere sammen finne måter å bli sunnere på.

Dog fokuserer du på at han er nerdete, sitter foran pc, og at du tror du like godt kan gjøre det slutt. Du høres umoden og barnslig ut, tenker jeg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe galt i å være litt overfladisk. Samt det å bo med en tiltaksløs person er en veldig stor byrde.

Jeg trener 4-5 ganger i uka, ber samboer med på veldig mye rart men han takker alltid nei fordi han er så utslitt etter en dag på jobb. Og når han har fri vil han bruke dagene for å hvile kroppen, 1 eller 8 dager har ingenting å si. Jeg har vært med på jobben hans, de fleste der er trente mennesker som løfter vekter på fritiden. Min mann har bare ikke ork til å begynne, eller motivasjon til å forsette. Han er 1.75 høy og ligger mellom 95-100kg..

Han blir med på en kort fjelltur (50min) 2-3 ganger i året, noe som vitterlig ikke er nok trening. Så nå vurderer jeg forholdet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe galt i å være litt overfladisk. Samt det å bo med en tiltaksløs person er en veldig stor byrde.

Jeg trener 4-5 ganger i uka, ber samboer med på veldig mye rart men han takker alltid nei fordi han er så utslitt etter en dag på jobb. Og når han har fri vil han bruke dagene for å hvile kroppen, 1 eller 8 dager har ingenting å si. Jeg har vært med på jobben hans, de fleste der er trente mennesker som løfter vekter på fritiden. Min mann har bare ikke ork til å begynne, eller motivasjon til å forsette. Han er 1.75 høy og ligger mellom 95-100kg..

Han blir med på en kort fjelltur (50min) 2-3 ganger i året, noe som vitterlig ikke er nok trening. Så nå vurderer jeg forholdet.

Syntes det er litt slemt av deg som kone og sitte å sammeligne mannen din med andre mennesker

Gjest Bianca26
Skrevet

hm tenk om mannen din sluttet å tenne på deg da om du ikke fikk tilbake figuren etter en fødsel f.eks. Da hadde fela spilt en annen låt tenker jeg.

Skrevet

Like greit at du ender forholdet her og nå, så kan mannen også finne en som virkelig setter pris på han som person. Du kan ikke noe for at du ikke tenner på han, men i mine øyner er man ikke mye glad i personen når man vurderer å ende et forhold basert på at mannen har fått mage. Og som sagt er det da like greit at du ender forholdet her og nå.

:jepp:

Helt enig 100%

Men jeg tror det ligger mer i dette enn kun stor mage.

Kanskje like greit å få det ut når du allerede har sagt A

Gjest anonym
Skrevet

hm tenk om mannen din sluttet å tenne på deg da om du ikke fikk tilbake figuren etter en fødsel f.eks. Da hadde fela spilt en annen låt tenker jeg.

Hvis du tenner på tykke menn, så er det din sak. Men ikke alle kvinner tenner på late tjukkaser. Vil nesten påstå at det er de færreste kvinner som gjør det. Og det er faktisk en forskjell på en kvinne som ikke går ned i vekt med en gang etter å ha vært gravid, og en mann som er blitt feit på grunn av han spiser usunt og sitter for mye foran data. Skjønner ikke at du engang kan gjøre en slik sammenligning! Seriøst!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er litt slemt av deg som kone og sitte å sammeligne mannen din med andre mennesker

Det var for å få frem poenget med at han selv i den jobben faktisk kan trene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette handler ikke kun om kropp, men om livsstil også. Min manns livsstil avtenner meg anntaglig mer enn magen i seg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Så det er rart å dumpe noen pga litt mage, noe han kan noe for selv, men om man er under de magiske 15 cm, noe man ikke kan noe for i det hele tatt, så er det helt greit?

Skrevet

Så det er rart å dumpe noen pga litt mage, noe han kan noe for selv, men om man er under de magiske 15 cm, noe man ikke kan noe for i det hele tatt, så er det helt greit?

Som jeg har sagt før så hadde jeg blitt hos en partner selv om han skulle bli impotent, eller miste penis i en arbeidsulykke for den saks skyld, men jeg går ikke inn i et seriøst forhold med en jeg på forhånd vet aldri kan tilfredsstille meg på normal måte. Med 15 cm kan man lett bedrive litt mer akrobatisk sex uten at det blir klønete og penis faller ut hele tiden.

Det er lett å ta med partner på morsomme aktiviteter som kan minske magemålet, om man er så opptatt av det, men penis får man ikke gjort noe med. Man bør være oppmerksom på at mennesker forandrer seg med årene, og jeg synes det er stor forskjell på å ikke bli sammen med en mann fordi han har for stor mage og på å forlate sin egen mann bare fordi magen hans har vokst. Det bør jo være mye mer som binder to mennesker sammen når man først er i et seriøst forhold.

Skrevet

Jeg tenker at det må da være greit å reagere når partneren legger på seg flerfoldige kilo.

Du må jo rett og slett snakke med han, men trå forsiktig og få det frem på en fin måte.

Gjest Gjest
Skrevet

Som jeg har sagt før så hadde jeg blitt hos en partner selv om han skulle bli impotent, eller miste penis i en arbeidsulykke for den saks skyld, men jeg går ikke inn i et seriøst forhold med en jeg på forhånd vet aldri kan tilfredsstille meg på normal måte. Med 15 cm kan man lett bedrive litt mer akrobatisk sex uten at det blir klønete og penis faller ut hele tiden.

Det er lett å ta med partner på morsomme aktiviteter som kan minske magemålet, om man er så opptatt av det, men penis får man ikke gjort noe med. Man bør være oppmerksom på at mennesker forandrer seg med årene, og jeg synes det er stor forskjell på å ikke bli sammen med en mann fordi han har for stor mage og på å forlate sin egen mann bare fordi magen hans har vokst. Det bør jo være mye mer som binder to mennesker sammen når man først er i et seriøst forhold.

Du må jo være et køddenick. Tør vedde på at du ikke hadde kjent forskjell på en på 15 og en på 13... Jeg har en elsker med 13, og det skal veldig mye til før hn faller ut. Vet du ikke hvordan du kniper, jente? ;)

Skrevet

Tenning er ikke så lett å kontrollere da. Det høres jo litt brutalt ut å gå fra ektefellen fordi kroppen endrer seg. Det må man jo til en viss grad ta høyde for. På den annen side så synes jeg ikke det er riktig å ha sex med noen man ikke tenner på. Det mener jeg er direkte respektløst overfor den andre personen. Skal man liksom tvinge seg gjennom et samleie med en man ikke tenner på lengre? Kan man tvinge seg til å endre tenningsmønster, som å lære seg å tenne på store menn? Kan man lære seg å bli homofil viss man egentlig er hetero? Herregud, hvor gamle er dere? Om man er litt oppi årene, har barn sammen og et levd liv bak seg, så stiller det seg litt annerledes enn om man er 30..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...