Gå til innhold

Mannen har stor mage

Anbefalte innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet

Det er vel du som er dobbelmoralistisk. Ikke har alle smak som deg! Folk kan vel velge selv hva de vil gjøre og hvordan de vil reagere?! Forresten, det er vel vanligere at damer er fornøyde med kjærestens kropp enn motsatt. Det er mange flere menn som ønsker at dama var høyere, lavere, mer formfull, tynnere, hadde større pupper osv. Det er absolutt ingen grunn til å synes synd på mannfolka. Du virker forøvrig helt besatt av dette teamet. Skremmende....

Hva har dette med min smak å gjøre?

Poenget er at når man gifter seg med noen så er det direkte umodent å skille seg fordi maken ikke er sexy lenger. Newsflash. Alle blir gamle og stygge en gang. Aksepter det. Ingenting kan stoppe det.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om mannen ikke vil mosjonere jevnlig og ikke vil spise helsemessig sunt (ikke rødt kjøtt, biffer, hvete, kjeks/kaker/sukker/øl, osv.) kan han ikke vente at kona skal ha lyst på sex! :kjefte:

Alder er ingen unnskyldning for latskap...

Gjest Eurodice
Skrevet

Poenget er at når man gifter seg med noen så er det direkte umodent å skille seg fordi maken ikke er sexy lenger. Newsflash. Alle blir gamle og stygge en gang. Aksepter det. Ingenting kan stoppe det.

Dette var da svært så pessimistisk. Alle blir gamle hvis vi lever lenge nok, men stygge? Hva mener du med det? Det går an å passe på helsen sin og stelle pent med seg selv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bianca, jeg tror ikke hun du responderte på skjønner betydningen av "dobbeltmoral". Vanskelig begrep skjønner du. Ellers skal du ha kred for å være den eneste i denne tråden som snakker fornuft. Det er latterlig å se hvordan enkelte kvinner tydeligvis stiller andre og strengere krav til mannens utseende enn til sitt eget. Vi menn liker hengemager akkurat like dårlig som det dere kvinner gjør.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi menn liker hengemager akkurat like dårlig som det dere kvinner gjør.

Men om kvinnen selv er veltrent og spiser sunt, og mannen hennes ikke gjør det - så oppstår negative gnisninger.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Mannen jeg er sammen med har utviklet en veldig stor mage...og det er nok til at jeg ikke vil ha sex. Sier nei hver gang...og det blir aldri noe. Han sier han skal trene men det skjer ikke noe. Han er mye foran PC og er litt nerdete. Syns ikke noe om menn som det...tenker jeg skal ende hele forholdet.

Har andre her liknende erfaringer?

Å ja da, dama mi har utviklet en stor rumpe i det siste så det er nok til at jeg nekter. Hun sier hun skal kjøre på med spinning og pilates for å redusere faenskapet men så langt ingen action.

Derfor sier jeg nei hver gang................. :ironi::skratte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men om kvinnen selv er veltrent og spiser sunt, og mannen hennes ikke gjør det - så oppstår negative gnisninger.

Øh jo, men poenget var at enkelte kvinner i denne tråden mente seg berettiget i å stille slike krav til mannen *uten* at mannen har rett i å stille samme krav til dem selv. Det er dobbeltmoral så det holder.

Gjest Gjest
Skrevet

Bianca, jeg tror ikke hun du responderte på skjønner betydningen av "dobbeltmoral". Vanskelig begrep skjønner du. Ellers skal du ha kred for å være den eneste i denne tråden som snakker fornuft. Det er latterlig å se hvordan enkelte kvinner tydeligvis stiller andre og strengere krav til mannens utseende enn til sitt eget. Vi menn liker hengemager akkurat like dårlig som det dere kvinner gjør.

Selvsagt liker du at jenter ikke er så "krevende". Jeg synes selv ikke at det har så mye med kresenhet å gjøre. Men - på samme måte som visse menn kun tenner på høye blondiner, så finnes det også enkelte kvinner som kun tenner på en viss type av menn. Skjønner egentlig ikke hvorfor det er så provoserende. Selvsagt stiller jeg andre (men ikke strengere) krav til menn enn til meg selv. Vi er jo to forskjellige kjønn med vidt forskjellige kropper og utgangspunkt. Jeg kan vel ikke noe for at jeg er heterofil og at jeg tenner på en hard og maskulin kropp. Menn tenner på feminine former, mens kvinner tenner på maskulinitet. Det er jo ren biologi. En overvektig mann blir for myk for meg, og jeg kan ikke noe for at jeg ikke tenner på det. Men jeg kan selvsagt være venner med en lubben fyr. Jeg har jo møtt mange småkraftige menn som både er snille og søte. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En overvektig mann blir for myk for meg, og jeg kan ikke noe for at jeg ikke tenner på det. Men jeg kan selvsagt være venner med en lubben fyr. Jeg har jo møtt mange småkraftige menn som både er snille og søte. :)

Menna blir veldig myke og det blir for soft/femi.

Gjest Bianca26
Skrevet

Selvsagt liker du at jenter ikke er så "krevende". Jeg synes selv ikke at det har så mye med kresenhet å gjøre. Men - på samme måte som visse menn kun tenner på høye blondiner, så finnes det også enkelte kvinner som kun tenner på en viss type av menn. Skjønner egentlig ikke hvorfor det er så provoserende. Selvsagt stiller jeg andre (men ikke strengere) krav til menn enn til meg selv. Vi er jo to forskjellige kjønn med vidt forskjellige kropper og utgangspunkt. Jeg kan vel ikke noe for at jeg er heterofil og at jeg tenner på en hard og maskulin kropp. Menn tenner på feminine former, mens kvinner tenner på maskulinitet. Det er jo ren biologi. En overvektig mann blir for myk for meg, og jeg kan ikke noe for at jeg ikke tenner på det. Men jeg kan selvsagt være venner med en lubben fyr. Jeg har jo møtt mange småkraftige menn som både er snille og søte. :)

Jeg skjænner jo hva du sier, men når man først er gift med noen så er ikke endret utseende skillsmissegrunn akkurat

Skrevet

Enhver partner...enten det er en kvinne eller mann...burde selvfølgelig gjøre en viss innsats for å ta seg godt ut. Dette gjelder renslighet, hvordan man kler seg, hvordan man oppfører seg og hvordan man vedlikeholder kroppen. Man kan ingen ting for at man får rynker, strekkmerker etter graviditet, bryster som henger osv. Dette må man bare akseptere. Det at en partner eser ut eller slanker seg til et "knokkelhelvete"...det burde man gjøre en stor innsats for å unngå...(unntatt her er selvfølgelig resultater av visse sykdommer)...

Skrevet

Enhver partner...enten det er en kvinne eller mann...burde selvfølgelig gjøre en viss innsats for å ta seg godt ut. Dette gjelder renslighet, hvordan man kler seg, hvordan man oppfører seg og hvordan man vedlikeholder kroppen. Man kan ingen ting for at man får rynker, strekkmerker etter graviditet, bryster som henger osv. Dette må man bare akseptere. Det at en partner eser ut eller slanker seg til et "knokkelhelvete"...det burde man gjøre en stor innsats for å unngå...(unntatt her er selvfølgelig resultater av visse sykdommer)...

Gjest Marie
Skrevet

Selvfølgelig orker ikke han å endre livsstilen når hans kjæreste sier nei til sex... hvor dårlig selvtillit gir du han ikke da? Endre din holdning før du gjør noe med han. Og du sier han har blitt større i løpet av den tiden dere har vært sammen? Da er det kanskje ikke bare hans feil? Hva med å gå turer med han? oppfordre til å gjøre noe sammen, istedenfor å stå der med pekefingeren. Snu situasjonen, tenk om det var han som hadde vært i dine sko, og du i hans, hva ville du ha ønsket at han gjorde? Gjør dette som et par, det vil gjøre det mye lettere for dere begge. Og da vil dere kanskje nyte forholdet litt mer også, tilogmed ha mer sex.

Ikke nok med det, men det å ha sex er en treningsøkt i seg selv, dermed jo oftere dere har sex, jo fortere går han ned i vekt. vinn - vinn situasjon.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er latterlig å se hvordan enkelte kvinner tydeligvis stiller andre og strengere krav til mannens utseende enn til sitt eget. Vi menn liker hengemager akkurat like dårlig som det dere kvinner gjør.

Jeg har høyere krav til meg selv enn hva jeg har for mannen, nettopp derfor er jeg normalt trent mens han har vom.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank selv, så hva du måtte utsette på overvektige eller kraftige menn affiserer meg ikke. At du foretrekker "harde mannskropper" er naturligvis også helt greit. Problemet med det du sier er at du ikke skiller mellom "myk og feminin kropp" og "overvektig feminin kropp". Du har tydeligvis ingen øvre grense for hvor myk, kvapsete og dissete en kvinnekropp kan være, slik at det for deg egentlig ikke finnes noen overvektige kvinner. Sikkert greit med en slik innstilling hvis du er en fleskis selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er slank selv, så hva du måtte utsette på overvektige eller kraftige menn affiserer meg ikke. At du foretrekker "harde mannskropper" er naturligvis også helt greit. Problemet med det du sier er at du ikke skiller mellom "myk og feminin kropp" og "overvektig feminin kropp". Du har tydeligvis ingen øvre grense for hvor myk, kvapsete og dissete en kvinnekropp kan være, slik at det for deg egentlig ikke finnes noen overvektige kvinner. Sikkert greit med en slik innstilling hvis du er en fleskis selv.

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan DU ser ut. Og selvsagt kan kvinner også bli for feite. Har jeg sagt at de ikke kan det? Men, det skal (som oftest) mye mer til for at en mann blir litt overvektig enn at en kvinne blir det. Kvinner har, naturlig nok, litt mer fett på kroppen og samtidig en litt dårligere fettforbrenningsevne enn menn. Det er slik naturen vil at det skal være. Ironisk nok så er det kvinner som forventes å være så tynne som mulig. For de fleste damer er det et uoppnåelig ideal nettopp fordi det er så unaturlig - med mindre du faktisk er syltynn fra naturens side. Og det er det ikke så veldig mange kvinner som er. Men kanskje du er av den typen som mener at kvinner skal være så slanke og tynne som mulig, mens menn skal få være som de er? De fleste med en noenlunde normal intelligens skjønner at det er idioti å mene at kvinner og menn skal ha så "like" kropper som mulig. De fleste kvinner er mykere og rundere enn menn - selv om de ikke nødvendigvis er overvektige. Det får du bare akseptere. Eller bli homo.

Forresten, det er som oftest langt flere menn som klager over damas kropp enn motsatt... Menn tenner ofte på unaturlige kvinner (syltynne damer med silikonpupper), mens vi i det minste liker dere slik dere er. Og de fleste menn har da vel ingen problemer med å unngå å få en svær mage?! Du får faktisk bare godta at kvinner også kan ha meninger om deres kropp. Ingen grunn til å være hårsår her. Hvorfor er det bare menn som skal få lov til å være åpne om sine preferanser? Dere burde slutt å sutre hver gang en jente kommer med litt "krav".

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dere burde slutt å sutre hver gang en jente kommer med litt "krav".

Menn tåler ikek kritikk... :skravle:

Skrevet

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan DU ser ut. Og selvsagt kan kvinner også bli for feite. Har jeg sagt at de ikke kan det? Men, det skal (som oftest) mye mer til for at en mann blir litt overvektig enn at en kvinne blir det. Kvinner har, naturlig nok, litt mer fett på kroppen og samtidig en litt dårligere fettforbrenningsevne enn menn. Det er slik naturen vil at det skal være. Ironisk nok så er det kvinner som forventes å være så tynne som mulig. For de fleste damer er det et uoppnåelig ideal nettopp fordi det er så unaturlig - med mindre du faktisk er syltynn fra naturens side. Og det er det ikke så veldig mange kvinner som er. Men kanskje du er av den typen som mener at kvinner skal være så slanke og tynne som mulig, mens menn skal få være som de er? De fleste med en noenlunde normal intelligens skjønner at det er idioti å mene at kvinner og menn skal ha så "like" kropper som mulig. De fleste kvinner er mykere og rundere enn menn - selv om de ikke nødvendigvis er overvektige. Det får du bare akseptere. Eller bli homo.

Forresten, det er som oftest langt flere menn som klager over damas kropp enn motsatt... Menn tenner ofte på unaturlige kvinner (syltynne damer med silikonpupper), mens vi i det minste liker dere slik dere er. Og de fleste menn har da vel ingen problemer med å unngå å få en svær mage?! Du får faktisk bare godta at kvinner også kan ha meninger om deres kropp. Ingen grunn til å være hårsår her. Hvorfor er det bare menn som skal få lov til å være åpne om sine preferanser? Dere burde slutt å sutre hver gang en jente kommer med litt "krav".

Jeg vet ikke helt i hvilken verden du lever, men der jeg bor er det kvinnene som har makta seksuelt og bruker den for alt det er verdt. Det er KVINNENE rundt meg som klager på gubbene sine, og opptrer kyniske og overfladiske, mens gutta aldri går i detaljer slik du påstår nå. Vi har selvsagt preferanser vi også, men vi er ikke opptatte av å utbasunere det slik mange kvinner av i dag er. Det er ikke snakk om å sutre i det hele tatt, det er snakk om å få litt balanse på ting. Jeg er av den formening at to gale aldri har gjort en rett. At dersom nabogutten kastet sand på meg i sandkassa, så behøvde ikke jeg nødvendigvis å slå ham med spaden. Jeg skjønner ikke den holdningen der. Gutta var slemme mot oss for flere tiår siden, så nå skal de jaggu få smake egen medisin... Våkn opp! Tidene har forandret seg.

Gjest Ragnar
Skrevet

Litt ekstra fett på kvinner faktisk bare sunt. Det er bare å google og leste ulike undersøkelser. Både kvinner og menn bør få lov til å ha den kroppen de vil, om de vil være feite eller ei. Og både kvinner og menn skal få lov til å tenne på dem de vil - uansett hva slags kropp de har.

Har lest noen av de håpløse innleggene dine i denne tråden Lisa. LOL.. Forstår du virkelig ikke hva hun andre mener? Noen menn tenner på tykke kvinner og visa verca. Disse kan være tynne, lubne eller feite selv. Det har ingenting med saken å gjøre. Mannen kan heller ikke noe for å ikke tenne på dama som legger på seg. Kanskje er hun ikke så fast i fisken lenger. Hvis han selv er lubben så bør han gjøre noe med seg selv før han klager og det samme mener jeg gjelder for kvinnen. Annet vil bare være urimelig.

PS! Tror du har misforstått noe om du tror menn liker feite damer. Former betyr ikke det samme som FEIT eller sinnsykt svære pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...