Gå til innhold

Mannen har stor mage

Anbefalte innlegg

Gjest Mariella, 42
Skrevet

Mannen jeg er sammen med har utviklet en veldig stor mage...og det er nok til at jeg ikke vil ha sex. Sier nei hver gang...og det blir aldri noe. Han sier han skal trene men det skjer ikke noe. Han er mye foran PC og er litt nerdete. Syns ikke noe om menn som det...tenker jeg skal ende hele forholdet.

Har andre her liknende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Man går ikke fra en person uten å snakke med hverandre om problemet først.

Ting er ofte sånn:

han blir endre, typisk å få mage da

han trenger mosjon

han drikker for mye øl

dere finner for lite å gjøre sammen

Ofte så er det noe usunt som gir magen, så hjelp han litt med å få litt trenings motivasjon.

Skrevet

Har en mann som har utviklet pondus ja, men jeg tenner ikke noe mindre på han for det.

Gjest Madde
Skrevet

Det er veldig utiltrekkende med menn som drikker mye alkohol, spiser usunt og trener lite eller ingenting...disse mennene har gjerne stor mage og da er det mang en kvinne som ender forholdet fordi hun er lei hele mannen. Klart det er tungt med brudd men om mannen ikke vil oendre livsstil og ikke ser at han har godt av trening og en flat mage kan han glemme sex...

Skrevet

Like greit at du ender forholdet her og nå, så kan mannen også finne en som virkelig setter pris på han som person. Du kan ikke noe for at du ikke tenner på han, men i mine øyner er man ikke mye glad i personen når man vurderer å ende et forhold basert på at mannen har fått mage. Og som sagt er det da like greit at du ender forholdet her og nå.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du får ende forholdet. Selv om det virker som om det er han som spør om sex og du sier nei, så hadde han vel begynt å trene hvis han virkelig hadde hatt lyst på sex med deg :ler:

Skrevet

La mannen få slippe deg.La han finne seg ett skikkelig kvinnfolk som klarer å prestere i senga selv om man har mage.

Gjest Eurodice
Skrevet

La mannen få slippe deg.La han finne seg ett skikkelig kvinnfolk som klarer å prestere i senga selv om man har mage.

Bruk fantasien og forestill deg hva slags sex det er mulig å få til med en mann på 150 kilo, med en mage som rekker til knærne nesten når han sitter. En slik svigersønn har jeg. Min datter er ikke av de slankeste, hun heller, men hun er søt og tiltrekkende. Hun forteller ikke så mye, men jeg har observasjonsevne. Mannen orker ingen ting, sitter foran tv-en og pc-en når han ikke er på arbeid, røyker og er veldig glad i mat og øl.

Skrevet

Bruk fantasien og forestill deg hva slags sex det er mulig å få til med en mann på 150 kilo, med en mage som rekker til knærne nesten når han sitter. En slik svigersønn har jeg. Min datter er ikke av de slankeste, hun heller, men hun er søt og tiltrekkende. Hun forteller ikke så mye, men jeg har observasjonsevne. Mannen orker ingen ting, sitter foran tv-en og pc-en når han ikke er på arbeid, røyker og er veldig glad i mat og øl.

Hvor står det at han veier 150kilo? For alt vi vet kan den såkalte store magen være 5 kilo

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor står det at han veier 150kilo? For alt vi vet kan den såkalte store magen være 5 kilo

TS har ikke skrevet noe om vekten, men om en voksen mann legger på seg 5 kilo, vil det vel knapt bli synlig.

Gjest Badabing
Skrevet

Skjønner godt at det er turn-off, men ville nok vurdert å ta ham med på joggeturer før jeg hadde gjort det slutt. Hva med å finne en eller annen fysisk aktivitet dere kan gjøre sammen?

Skrevet

TS har ikke skrevet noe om vekten, men om en voksen mann legger på seg 5 kilo, vil det vel knapt bli synlig.

Nei så hvorfor bruker du 150 som ett eksempel da? Ingen av oss vet om denne mannen egentlig har lagt så veldig mye på seg

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei så hvorfor bruker du 150 som ett eksempel da? Ingen av oss vet om denne mannen egentlig har lagt så veldig mye på seg

Jeg fortalte om min svigersønn. Når TS forteller om sin samboer, sier hun at han har fått en veldig stor mage. Da regner jeg med at det er mer enn bare noen få kilo.

Skrevet

Jeg fortalte om min svigersønn. Når TS forteller om sin samboer, sier hun at han har fått en veldig stor mage. Da regner jeg med at det er mer enn bare noen få kilo.

For meg så virker det som om ts er ekstremt utseende fokusert og hun hadden nok vært gift på nytt før mannen la på seg 150 kilo.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han ikke tar deg og og dine ønsker på alvor, så er det nok best å gjøre det slutt. Han viser jo at han verken bryr seg om deg eller helsen sin. Selvsagt er det vanskelig å tenne på en sånn person - spesielt når han ikke er villig til å gjøre noe som helst for å tenne deg. Jeg tenner heller ikke på lubne gutter eller store mager. Det er faktisk ganske utrolig hvor lite selvbevisste enkelte menn er når det gjelder helse og utseende. Men som kvinner så skal vi liksom ikke fokusere på mannens ytre. Da blir vi kritisert av både kvinner og menn for å være overfladiske. :kjefte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke tar deg og og dine ønsker på alvor, så er det nok best å gjøre det slutt. Han viser jo at han verken bryr seg om deg eller helsen sin. Selvsagt er det vanskelig å tenne på en sånn person - spesielt når han ikke er villig til å gjøre noe som helst for å tenne deg. Jeg tenner heller ikke på lubne gutter eller store mager. Det er faktisk ganske utrolig hvor lite selvbevisste enkelte menn er når det gjelder helse og utseende. Men som kvinner så skal vi liksom ikke fokusere på mannens ytre. Da blir vi kritisert av både kvinner og menn for å være overfladiske. :kjefte:

Du ser kanskje ikke ut i måneskinn selv,så da må du henge deg opp i hvordan andre er..

Gjest Gjest
Skrevet

Du ser kanskje ikke ut i måneskinn selv,så da må du henge deg opp i hvordan andre er..

Hva har utseendet mitt med saken å gjøre? Jeg vet hva jeg IKKE tenner på i hvert fall. Vi har alle våre preferanser. Eller er det kanskje bare menn som har lov til å ha preferanser?

Skrevet

Er det så galt å være fiksert på utseendet da ?

Eksen min fortelte om en "eks" av seg, som var fantastisk på alle måter, men etter 1 års tid måtte hun bare ende forholdet, fordi hun tente ikke på han, og hadde heller aldri gjort det. Det fungerte ikke for henne i lengden, da sex var viktig for henne. (Det var forresten ingen pondus involvert i bildet der.. da han var 2 meter lang og tynn).

Jeg ble vel litt bortskjemt selv, av henne.. Hun så helt fantastisk ut, og trente aldri. Hun er en typisk jente som vil være utrolig attraktiv når hun er 30-50år også.

Over til poenget: Jeg er veldig fiksert på utseendet, iallefall mitt eget. Jeg trener hele tiden for å se bra ut & holde det ved like. Kommer til å gjøre dette til jeg stryker med.

Jeg ser ingen ulemper ved dette. Sjelden syk, gode matvaner, etc..

Nå er jeg ikke så blåst som jeg gir uttrykk for her, jeg vet meget godt at det er "glimt i øyet" som teller. Altså, utstrålingen, personligheten, osv.. Men jeg vil tro det er et pluss å ha en flott kropp også - som er lett å tenne på.

Skjønner at det er en kjip situasjon for ts (troll or not), om hun ikke tenner på han lengre. Som det allerede er nevnt i tråden her - snakk med han. Prøv å endre livsstil sammen. Kutt ut drittmat, kutt ned på ølen, begynn å gå tur sammen, etc. Det tar tid - men om dere står på, vil det bli resultater.

Gjest mmann
Skrevet

Hva med å gjøre noe med maten du serverer han?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva med å gjøre noe med maten du serverer han?

Det faller deg ikke inn at det er mannen som står for matlagingen, da? Det er ikke slik i våre dager at det er "kvinnfolkarbeid".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...