Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg er så forelsket, men sliter med å få han. Vi har god kontakt, gjort mye sprøtt sammen, jeg har til og med behandlet ham så fantastisk (etter hva han sier). Har en kjempe god kjemi med mye felles interesser og personlighet. Men så skal jeg reise neste uke, og en venninne av han skal bo hos han i en uke. Hun er mye penere enn meg, skikkelig deilig, og han har kjent henne lengre enn meg. Jeg er så redd for at han vil velge en som er mye hottere enn meg, mens jeg faktisk har fortalt ham at jeg er forelsket i han. Vi oppfører oss som om vi skulle vært kjærester, men enda så er vi ikke det. Jeg er så frustrert, så redd for at alt dette strevet med å få han skal være uten nytte, og det at han kanskje bare ønsker sex og nærhet uten kjæreste. Så jeg gruer meg til å reise, miste kontakt med han i en uke å lure på om han koser seg med henne, at jeg har en konkurrent eller noe.... Jeg fikk også en dårlig følelse av at hvis jeg var hjemme og de skulle reise, hva tror dere kunne skje da? Huff, bruker menn å gå for den som ser bedre ut hvis hun tilbyr seg også? Hvis alder har noe å si så er vi alle mellom 25-30.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Menn er ikke dumme esler som går kun etter utseendet. Men her tenker jeg at han nok tar for seg av det han får, ettersom dere ikke har avklart kjæresteforhold. Og siden du ikke sier noe om hva han sa når du fortalte at du er forelsket i ham, så får jeg dårlige vibber...? Jeg tror han ligger med sin venninne og antakelig innbilder seg at det er helt ok fordi han ikke har lovet deg noe.
Gjest -L- Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Han vil gå for den han er mest tiltrukket av. Om han tiltrekkes mest av utseende eller personlighet kommer helt ann på han. Dessuten så er det faktisk slik at en gutt kan finne en jente super attraktiv utseende messig, mens andre gutter ikkje vil finne henne det. Det at du syntes at hun er pen betyr ikkje nødvendigvis at han gjør det, men hvis hun er pen så er det en stor sjangse for at han gjør det. Det er forresten ikkje et bra tegn at hun skal overnatte der en uke.
Gjest Rolig nå Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Han skal ha en venninne på besøk. En venninne. Mange kvinner og menn klarer faktisk å være venner uten at det er noe seksuelt i det. Ikke lag noe drama.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Han skal ha en venninne på besøk. En venninne. Mange kvinner og menn klarer faktisk å være venner uten at det er noe seksuelt i det. Ikke lag noe drama. Det tenker jeg også på, og det er sikkert TS klar over. Men ikke glem at de finnes menn som klarer å dra himmelen et hakk kortere ned mot jorda, men som samtidig drar helvete ett hakk nærmere også. Noen menn er noen kåte unger selv i 30åra, og de er enda ikke klar for etablering eller forhold fordi; har de enda tekket, må det enda brukes.
Gjest Nanette Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Vil du være sammen med en som har venninner på overnattingsbesøk og som holder deg på gress som det passer ham?
Gjest Torden Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Hei. Dette har jeg erfaring med. Min erfaring er, dessverre, at finner du en som virkelig synes du er noe, vil det ikke være tvil. Det var rådet til meg, når jeg gikk med kjærlighetssorg. Og jeg syntes ikke noe særlig om det den gang. Jeg gikk på smell på smell. Men som flere andre sier, det som ikke dreper deg blir du sterkere av.....jeg mener også at man lærer noe av hvert forhold, som man tar med seg videre. Men idag er jeg gift, har to flotte barn og vi er begge to like forelsket enda som da vi så hverandre :-)
Gjest Pling Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Ville nå spurt han om hva han definerer dere som, i og med at dere oppfører dere som kjærester. Er han glad i deg, så vil han ikke stikke av pga det. Det gir deg større trygghet også Hadde ikke likt det selv, hvis jeg hadde vært i din situasjon, selv om det bare er en venninne... Hvor den grensa går er jo ulik fra person til person.
Gjest Blubberella Skrevet 20. juli 2010 #9 Skrevet 20. juli 2010 Det er ganske enkelt. Hvis han er interessert i deg, klarer han å holde seg unna denne vakre venninna si. Men siden dere ikke er kjærester og han synes det er greit å ha kvinnelig overnattingsgjest, kan det kanskje hende at han ikke er like forelsket og klar for forhold som du er. Du må bare reise avgårde og se hva som skjer. Hvis han innleder et forhold med venninnen mens du er borte, er han rett og slett ikke interessert. Da har venninnen noe han vil ha som han ikke finner hos deg, og da passer han ikke sammen med deg. Vi her på KG vet ikke hva han tenker og føler, så du må nok bare vente og se. Du har jo sagt at du er forelsket, så da vet han hvor han har deg ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå