Alaïne Skrevet 29. september 2010 #61 Skrevet 29. september 2010 (endret) Mine favoritter må være: -Heroes of might and magic III og V -Baldur's Gate: Dark Alliance (!!) -Dragon Age Origins -Dragon Quest VIII Så de vil jeg anbefale Endret 29. september 2010 av Alaïne
Tabris Skrevet 29. september 2010 #62 Skrevet 29. september 2010 Baldur's Gate: Dark Alliance og Dragon Quest VIII er vel PS2-spill?
Alaïne Skrevet 29. september 2010 #63 Skrevet 29. september 2010 Baldur's Gate: Dark Alliance og Dragon Quest VIII er vel PS2-spill? Jaa, er jo faktisk det da. Glemte visst at TS ikke er ute etter dette.. tror diskusjonen sporet litt av xD
Gjest Hard Ride Skrevet 29. september 2010 #64 Skrevet 29. september 2010 (endret) Skal prøve å skaffe neverwinter nights 2 en gang. Det tror jeg er ganske bra. Ellers kommer jeg så vidt til å overleve lykkerusen når Fallout: New Vegas kommer i slutten av oktober, og skal spille det. Endret 29. september 2010 av Hard Ride
mocci Skrevet 30. september 2010 #65 Skrevet 30. september 2010 I tillegg synes jeg det er helt fantastisk å få løpe rundt og utforske de områdene man har lest om i bøkene og sett på filmene. Helt enig!
Ellen Skrevet 30. september 2010 #66 Skrevet 30. september 2010 Hvor får man tak ialle disse spillene da, som Monkey Island og The Whitcer f.eks. Finner ikke i butikken (Game stop og Platekompaniet er ve de jeg har i nærheten). Er det noen nettbutikker som har de?
Tabris Skrevet 30. september 2010 #67 Skrevet 30. september 2010 Ja, mange nettbutikker. absoluttspill.no, play.com, amazon.com, amazon.co.uk, gamezone.no, cdon.com.
Zealuu Skrevet 1. oktober 2010 #68 Skrevet 1. oktober 2010 The Witcher burde de fleste butikker med spillfokus (GAME, Gamestop, PlayCom - de er dog regionale osv.) ha, i enten Enhanced eller Platinum Edition. Det originale retailcoveret mitt er nesten for samlegjenstand å regne. Monkey Island vil jeg tro det i dag er lettest å skaffe seg via digital distribusjon, f.eks. på Steam. Med mindre jeg husker helt feil kan du finne The Witcher der også, men prisene er ikke alltid verdens mest konkurransedyktige.
madison rose Skrevet 3. oktober 2010 #69 Skrevet 3. oktober 2010 Skal prøve å skaffe neverwinter nights 2 en gang. Det tror jeg er ganske bra. Neverwinter Nights 2 er ikke like bra som Neverwinter Nights. NWN er perfekt. lett et av mine favorittspill.
Gjest stillness Skrevet 5. oktober 2010 #70 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg vil anbefale Secret files:Tunguska(har også kommet en oppfølger men den har ikke jeg spilt enda),Syberia 1 og 2,Broken sword serien,Monkey Island og alle er eventyrspill Endret 5. oktober 2010 av stillness
Tarindrelle Skrevet 6. oktober 2010 #71 Skrevet 6. oktober 2010 Pek og klikk spill: A Vampyre story Et spill eg ikkje har prøvd sjølv, men har svært lyst til å prøve: The Path Ellers er jo mange gode allerede nevnt
Ellen Skrevet 6. oktober 2010 #72 Skrevet 6. oktober 2010 Har prøvd gratis demo av Aquaria, likte det veldig godt. Inntil det ble for mye slossing, og nå har jeg stoppet opp ved The Boss. Er ikke så glad i skyting og sånt.. Men flott spill ellers..
Tarindrelle Skrevet 6. oktober 2010 #73 Skrevet 6. oktober 2010 Kom forresten også på et annet spill; Silent Hill. The Path skal være samme type horrorspill som Silent Hill
Zealuu Skrevet 7. oktober 2010 #74 Skrevet 7. oktober 2010 The Path og Silent Hill er veldig forskjellige, selv om begge er spill der man stort sett springer fra skumle ting som vil drepe deg. Jeg vet ikke om jeg engang vil kalle The Path for et horrospill slik man er vant til å tenke på dem. Det hviler en litt ubehagelig stemning over det hele, men det er kanskje et resultat av at man til syvende og sist vet nøyaktig hvordan det går med alle de seks småjentene. The Path er tross alt et slags "fritt etter"-eksperiment basert på eventyret om Rødhette, mens Silent Hill-serien er full av japansk tankegang, på godt og vondt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå