Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten har akkurat lastet ned super mario world, donkey kong osv for nintendo og supernintendo for å spille på pc. Han har også en supernintendo håndkontroll med usb utgang slik at vi kan bruke den på pc-en til disse spillene, veldig mye enklere å spille. Vi er fortiden tilbake i barndommen begge to :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten har akkurat lastet ned super mario world, donkey kong osv for nintendo og supernintendo for å spille på pc. Han har også en supernintendo håndkontroll med usb utgang slik at vi kan bruke den på pc-en til disse spillene, veldig mye enklere å spille. Vi er fortiden tilbake i barndommen begge to :)

Næh, så kult!

Det hadde nesten vært litt artig å forsøkt!! *Kjøpe meg sånn USB-konsoll-dingseboms!*

Skrevet

Jeg har kjempelyst til å spille et pc-spill nå om dagen. Jeg aner bare ikke hva! :hallo:

Har du et å anbefale? Enten nytt eller gammelt?

Jeg liker forresten veldig godt eventyrspill med snasen grafikk og en god story!

Det siste jeg spilte på den fronten var vel Dreamfall, og det er jo en liten stund siden...

En dataspill serie jeg kan anbefale på det varmeste er "Monkey Island" spillene. Det er eventyr spill hvor du spiller en person som heter Guybrush Threpwood og så skal du spille han gjennom en type fortelling da. Du må lete etter gjenstander og bruke dem for å komme deg gjennom spillet. Det er skikkelig gøy og jeg har spillt meg igjennom alle spillene flere ganger og blir aldri lei selv om jeg ikke må tenke så mye (jeg kan jo spillene utenatt). Spillene: 1) The secret of Monkey Island 2) LeChucks Revenge 3) The curse of Monkey Island 4) Escape from Monkey Island. Det er snakk om at det skal komme et femte spill eller kanskje det har komt... i så fall skal jeg ha det med en gang.

Lykke Til

Skrevet

Hacker meg inn på denne tråden for å få tips til nye spill for utprøving. Ihuga WoW spiller, men kjekt å prøve noe annet innimellom også :)

Skrevet

Tror dere ikke det går griiiiisetreigt med assassins creed? Kjempe skuffet, penger ut vinduet... Noen som vet om det er mulig å få det til å gå litt bedre? noe jeg kan stille inn?

Skrevet

Jeg husker jeg spilte noen spill basert på historien om Jack The Ripper en gang i tiden, og det var såå kult! Det var faktisk ganske skummelt også! Du blir satt til å løse mordgåter og får hint og tips her og der, og stadig avdekkes nye steder på "kartet" hvor du kan gå å finne ting som er aktuelle i etterforskningen.. Haha, sikkert innmari sært, men jeg digget det :P Du kan jo sjekke ut linken, http://www.gamespot.com/pc/adventure/postmortem/.

Skrevet

Age of conan har snasen grafikk og god story. Fett online!

Og Oblivion er konge men kanskje litt gammelt.. Ikke den beste grafikken nå... Fem år siden derimot:P

Gjest Thefainter
Skrevet

Tror dere ikke det går griiiiisetreigt med assassins creed? Kjempe skuffet, penger ut vinduet... Noen som vet om det er mulig å få det til å gå litt bedre? noe jeg kan stille inn?

Det kan komme av at grafikkortet ditt ikke er bra nok :klø:

Eller så kan det være at du har for lite RAM (det er enkelt å bytte) :)

Tøff avatar du har forresten :biggrin:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg anbefaler Runaway. Herlige spill, med en morsom og spennende story! Det er samme type spill som Monkey Island, om du har hørt om det?

Skrevet

Croc - Legend of gobbos! Det er så søtt, og faktisk veldig utfordrende :jepp: Lastet ned det pluss daemon tools så går det som ei kule det :)

Skrevet

Jeg vil gjerne anbefale Lotro - Lord of the rings online. :hjerte:

Ser du har spilt wow tidligere, Lotro er MYE bedre! ;)

Skrevet

Ser du har spilt wow tidligere, Lotro er MYE bedre! ;)

... Dersom det å springe rundt i LoTR-universet er viktigere for deg enn solid mekanikk og innhold utover formulaisk PvE.

Skrevet

Jeg vil gjerne anbefale Lotro - Lord of the rings online. :hjerte:

Signerer! Jeg liker også veldig godt LotRO. Hvorvidt det er bedre enn WoW kan jeg ikke uttale meg om, da jeg aldri har prøvd det.

Gjest Hard Ride
Skrevet

... Dersom det å springe rundt i LoTR-universet er viktigere for deg enn solid mekanikk og innhold utover formulaisk PvE.

Ja, for ingen blir jo noensinne lei av å spille WoW...

Skrevet (endret)

Whatever! :ler:

Det jeg liker best med Lotro er det fantastiske community, voksen og hjelpsom spillerskare. Jeg liker også at spillet er såkalt casual, man kan faktisk ha et liv utenom og samtidig få med seg raids og instances, me like! :jepp:

Endret av mocci
Skrevet

I tillegg synes jeg det er helt fantastisk å få løpe rundt og utforske de områdene man har lest om i bøkene og sett på filmene.

Skrevet (endret)

Ja, for ingen blir jo noensinne lei av å spille WoW...

Jeg må innrømme at jeg ikke helt forstår hva du vil fram til. Hvis man blir lei av å spille WoW, så er det jo litt unaturlig å ville emigrere til et annet spill hvis kjernemekanikk er identisk i oppbygging, men svakere utført. Da virker alternativer som AoC, CO, EvE, osv. mer kurante.

Endret av Zealuu
Skrevet

Det er da flere spillere på LotRO som har emigrert fra WoW. Det er snakk om smak og behag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...